liveyourlifee

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Madde Rönnqvist - 6 augusti 2011 22:54

Nu har man kommit hem, kom nyss ut ur duschen och nu ska jag strax blåsa håret sen blire att gå ner och ta något att käka fast att klockan är så mkt :) 

Igår drog jag och Idis hem till henne efter att vi slappat och hon städade mitt rum och så. Då käkade hon sen fick vi skjuts hem till hennes Kusin Louise ^^  Vi gjorde lite olika saker. Vi va ute med hennes hund (som e grymt söt och inte normal sort här i sverige. Folk försöker göra så att man inte får ha sådana hundar i sverige men de ska dom ej lyckas med ), aja sen så va vi över till Diyar en stund och innan de va vi ner på stan och kika och gick på Willys och sånt^^ Sen så blev det att vi vart uppe rätt så länge i natt ^^  Sen när vi vakna runt elva då satt vi typ och fixa med lösnaglar och sen så käka vi frulle. Senare va vi ute med hunden igen sen så va vi inne ett tag och höll på ^^ Sen så käka vi middag och sen gjorde vi inte så mkt sen så hängde vi med ida ner till stan sen drog vi till busshållsplatsen där jag skulle på bussen sen så åkte jag hem ^^ Då klev jag in i duschen och nu sitter jag här ^^ 


Bilder från Tiden med Ida och Louise:

               

Puss och kram, Chaouu   

Av Madde Rönnqvist - 6 augusti 2011 21:08



Svar på denna barnsliga kommentar:


Haha asså ärligt talat du verkar ha nå fel!   Asså fan man börjar ju tro att du snackar om dej själv. xD Vad är det du inte fattar av att du bör växa upp? Liksom inget av det du kommenterat är sant! Liksom kom fram till mej öga mot öga om du nu vågar och säg det där till mej! Då kan du få bevis över att Allt du har kommenterat är falsk inkusiv denna kommentar som e ovan. Jag har inte hänglår! Och jag har inte bristningar på min mage! Om du nu inte tror mej så kan du fan ta och knalla dej hit så ska jag bevisa det för dej! Du är sjukt omogen och tönting som ens orkar lägga ner tid på att kränka folk! Att hitta på lögner bah för att spela "Cool" xD Men vet du vad... Du är inget av det! Du är en barnslig liten skitunge som inte fattar hur man behandlar andra! Och jag känner faktiskt folk som har som några av dina kommentarer och vet du vad? Det är fan inge fel på dom!!! Man ser ut som man ser ut. Inget någon annan kan göra nånting åt! Och dom är ändå hur bra vänner som helst och fina på sitt sätt! Men du borde verkligen ha dåligt självförtroeende som sitter och kränker andra! Du hittar på lögner för att förstärka ditt eget självförtroeende! Men ledsen lilla du jag har fått hört av många att jag är fin, att jag inte är tjock elr nått annat negativt. Men visst jag vet att jag inte är så smal men vad fan spelar det för roll ? Jag är nöjd för den jag är och jag vet att ALLA duger och är fina på sina EGNA sätt! Så ta och väx upp lilla du och sluta slänga ut löjliga kommentarer som inte ens e sant! För vet du vad? Du är så jävla feg du vågar inte berätta vem du är och du vågar inte ens säga det öga mot öga! Istället sitter du och skrivet det på datan. Liksom hur fegt är inte det!? Tänk efter innan du slänger ut dej en till äckel kommentar! För liksom man kan tro att du är ca 10 år och inte har nå bra självförtroeende och måste kränka andra för att känna dej bättre! Men liksom vafan lägg av! Du beter dej som en tönt! Du beter dej som att du inte har nå liv så istället sitter du och slösar tid på att skämma ut dej själv genom att säga falska saker i olika kommentarer! Allvarligt Väx upp och bli mogen! Och skärp dej för fan!  Och nästa gång du vill mej nå så kan du ju komma och säga det öga mot öga om du nu inte är för feg för de! 


Puss och kram, Chaouu  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards