liveyourlifee

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2011 21:11

I don´t know What to do? I´m so confused! I do not know what I'm going to take me to. I think I have feelings for you, but I don´t know what you feel for me... We have met once, but talk a lot! That I feel is not something I feel before. You are special! You are not like someone else! 

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2011 17:21

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2011 14:53

Nu har blommorna kommit och sånt. Och nu ska jag sätta mej på träningscykeln och träna ett tag ^^ 

Sommarlovet närmar sej sitt slut och det känns inte bra som att jag e ganska nervös över den nya skolan jag ska börja i som att jag kommer inte hitta till någonting. Jag vet inte ens vart jag ska kliva av när jag sitter på tåget. Det är inte bra!  Vet inte hur jag ska hitta till skolan och inte i skolan häller :S Detta e inte bra! 


Puss och kram, Chaouu   

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2011 10:49



Puss och kram, Chaouu  

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2011 10:17

Vaknade av att blombudet som skulle komma igår ringde. Dom medela att dom skulle komma vid halv två. Men asså varför kunna dom inte bah komma igår när farsan va hemma ? För nu får han ju inte ta emot blommorna själv. :/ Ganska surt! 

Riktigt fint väder e de men det blåser som bah deen...  Blir väll strax att dra ner och fixa lite frulle. Sen blire träning på träningscykeln idag fast innan de drar jag nog ut och hämtar min cykel hemma hos Moster Anna ^^  Som att jag egentligen skulle hämta den först i fredags men sen sköt jag upp det till lördag men sen till i går , men de blir att hämta den idag ^^ 


Puss och kram, Chaouu  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards