liveyourlifee

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Madde Rönnqvist - 12 augusti 2011 18:38

Nu sitter man hemma hos Idis och har precis fixat ordning sig och snart så drar man ut till bussen sen så blire s-leken och då blire att man träffas massa folk ;) Nice de ;)
Ska försöka knäppa så mkt som möjlligt men nu ska vi strax dra ut så bloggar senare ;)


Puss och kram, Chaouu   

Av Madde Rönnqvist - 12 augusti 2011 10:49

Nu ligget man i sängen hemma hos Ida då och kikar lite på min data :P Vet inte riktigt vad det blir att hitta på Idag. Ska väll hem till Fanny senare och hämta Johns tröja som man låna för ett tagsen :P Sen så vet jag inte ^^Kanske blir att gå på s-leken idag med ... Beror på om Ida ska gå med Frida och Malin elr inte :P Aja nu ska jag göra mig i ordning sen  blire att smsa kusin Kimmy ^^ 

 

Puss och kram, Chaouu   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards