liveyourlifee

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Madde Rönnqvist - 2 augusti 2011 23:20

Nu har man kommit in efter att ha varit ute och gått i klack i två timmar så nu värker mina fötter som bah fan ^^ Men det är riktigt bra för mina ben att gå i klack så länge ^^ Bra träning och riktigt skönt att vara ute i naturen ^^ Lägger upp några få bilder jag knäppte i morgon för orkar ej idag. Nu blire att kika film sen sova. Så lika bra att skriva Natti natti :)


Puss och kram. Chaouu   

Av Madde Rönnqvist - 2 augusti 2011 18:03

Asså har man nördat film elr har man ? :) Börjar tro att jag har blivit helt beroende av filmer nu för tiden. Igår kolla jag på två filmer i rad och nu e jag inne på min andra för idag men sen efter den blire fler ^^ Helt galen e jag i filmer nu för tiden. Men allt för att göra så att tiden går fortare och att helgen kan komma :) 

Längtar verkligen inte tills skolan börjar. Jag har tydligen kommit in på Hotell och reseurang och inte hotell och turism! Men va fan jag sökte ju inte ens till hotell och resteurang! Snacka om att man blir förbannad och less! Jävla skit gymnasie jag fattar inte varför kan man inte bah ta studenten efter nian och sen börja jobba. Det va lugnt mkt bättre förr i tiden :P 

Dagen har varit döö tråkig har typ inte gjort ett skit. Och i morgon kanske de bli att åka hem om man inte följer med till buspalatset i bollnäs för lillesyster och lillebror ska dit så får välja mellan att åka hem elr sitta och tröka där. Vet inte än hur jag ska göra men det märks väll :) 


Kanske inte bloggar så mkt som att det är dåligt nätverk här ibland men bloggar så ofta jag kan :) 


Puss och kram. Chaouu   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards