liveyourlifee

Alla inlägg under mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 11 mars 2014 22:02

Sitter ute och röker och samtidigt pluggar medicin. ..
Dock han jag läsa typ två sidor sen gav jag upp!

Omprov = nästa!

Hatar prov!
Speciellt som att vi inte får nå frågor att plugga till ist får ett fucking kapitel på ca 30 jävla sidor att läsa som man sedan ändå inte kommer ihåg!

Skiter i det där och röker klart ist sedan blir det att sova!

Provet kan dra åt helvete!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 mars 2014 19:06

Detta blir middagen framför tven innan man kliver in i duschen för att sedan plugga inför medicinprovet i morgon!
Vet att jag kommer kugga den där skiten men jajja!

Sen efter det blir det sova som gäller!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 mars 2014 19:03

Det var dags att fylla på kylskåpet lite så att man har nå mat denna veckan och detta blev vad man köpte!
Mer än förra veckans mat var iaf.

Det är verkligen inte lätt att klara sig på 1000 kr till mat varje månad!
Jag fattar inte hur folket som bestämde hur mkt underhållsbidraget skulle vara tänkte egentligen!
Det räcker verkligen inte långt!

Men men!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 mars 2014 18:59

Alltså snacka om skönt!
Idag drog man och gymmade då med Ida för första gången på tre veckor.
Var ju borta från gymmet dom två första veckorna för att jag var förkyld och sen tredje veckan för att vila så att jag inte skulle få tillbaka förkylningen.

Men idag så tränade vi biceps och triceps och det var skönt som fan!
Dock har jag rena träningsverken redan nu..
Man kände verkligen att man inte har tränat på tre veckor.
Men nu blir det att ta tag i detta igen!
Så i morgon blir det gymmet igen ;)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 mars 2014 10:20

Dags för mattelektionen nudå...
Så sjukt less på matte nu!

Efter denna lektionen har man äntligen lunch.

Sen så är det svenska och då blir det att lyssna på redovisningar.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 mars 2014 08:14

Godmorgon folket.

Nu sitter man på bussen mot skolan.
Är hur trött som helst plus hungrig!
Känner att jag häldre skulle vilja ligga i sängen och sova än att åka till trökiga skolan. ..

Planerna idag är skolan, handla mat och kanske gymma.

Vet inte hur jag ska orka med den här dagen....

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 mars 2014 20:30

Alltså normala människor det finns alltså. ..
Hur ofta skriver man sådär då?!
Man vet ju fan inte om man ska ta det seriöst elr inte!
För tillfället tar jag inte det så seriöst men man blir ju ändå lite orolig och lite paranoid.
Men tycker det är så sjukt omoget att bete sig så där!

Idiot!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 mars 2014 20:20

Alltså det finns typ ingen kille som är snyggare än Linus svenning!
Alltså jag har alltid tyckt att Channing Tatum har varit den snyggaste killen i hela världen men konstigt npg tycker jag fan att Linus är snyggare!

Dock har jag typ aldrig gillat hans musik så mkt elr ja snarare hans covers ( sorry Linus )
Men den låten jag är helt förälskad i är låten han sjöng på melodifestivalen, BROTHER. Den låten berörde mig riktigt mycket.
Tror jag har lyssnat på den nästan varenda morgon sen jag hörde den första gången.

Men iaf så är han sjukt snygg!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards