liveyourlifee

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2014 23:10


IAN SOMERHALDER


Ohhhh... Han är nummer tre på listan!

Ian är hur het som bara den, sjukt läcker!

Han är typ det bästa som finns att kolla på när man kollar på Vampire Diares!

Han är en riktig heting!


Ian får fem tjänror ( * * * * * )



CHACE CRAWFORD


En sjukt snygg kille, riktigt het!

Han ligger verkligen nummer fyra på listan!

Jag bestämde för ett rätt så bra tag sen att en av mina söner kommer heta Nate som Chace heter i serien Gossip Girl!

Heting som fan!


Chace får fem tjärnor ( * * * * * )



ED WESTWICK


Jag vet inte riktigt vart han kommer på listan men han är riktigt het.

Snygg som bara den!

Han är en grym skådis och en riktig goding!


Ed får fyra tjärnor ( * * * * )


Det finns många fler killar som är heta som bara den som jag skulle kunna blogga om men klockan är över tolv och jag är trött och ska upp tidigt i morgon så orkar inte skriva<nå mer nu så får blogga mer i morgon.


Godnatt :)


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2014 19:13

Tänkte ta och lägga upp några bilder på vilka kändisar som jag tycker är dom hetaste killarna på planeten!

Sen så skriver jag lite under bilderna ;)


CHANNING TATUM
 
Det är nummer ett på listan.
Hetare kille än honom går inte att hitta han är hur jädrans het så det bara skriker om det.
Filmerna han är med i är också sjukt bra!
Man kan inte sluta titta på dom!
Hela hans kropp är hur snygg som helst.
Jag förstår varför han har tjej.
 
Fem tjärnor till Channing Tatum ( * * * * * )
 
 
JOEL KINNAMAN
 
Jag vet inte riktigt vilken sifra jag ska sätta på honom när det gäller förstaplats och andraplats och vidare.
Han är sjukt snygg!
Lillasyster som sa hans namn när jag frågade henne om vilken kändis hon tyckte var hetast/snyggast,  och då sa hon hans namn så då kan han ju lika bra vara med här!
En heting!
 
Fyra tjärnor till Joel Kinnaman ( * * * * )
 
 
 
 
ALEXANDER SARSGÅRD
Han är verkligen nummer två på listan han är hur snygg som helst.
Riktigt jävla het!
Jag kommer ihåg hur mycket jag älskade att kolla på honom i Serien Troe Blood, där han också hade en hel del nakenscener.
Vilket jag tror att varenda tjej tyckte om!
Han har verkligen ett nice as!
Alexander är en riktig heting!
 
Fem tjärnor till Alexander Skarsgård ( * * * * * )
 
 
 
Dom tre får duga för tillfället men det blir fler senare ikväll för nu ska jag dra ut och möta Helena och Emilia liten stund här i sandarne!
 
Puss och kram//M
Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2014 18:58

Huvudvärk.. vad är det till för egentligen?


Skulle egentligen till ahuset ikväll ju med Ida och Fanny och fler och sedan ut på krogen med Ida och fler, men så blev det då inte!

Har världens jävla huvudvärk så slutade med att man tog bussen hem.

Vela på det där ikväll men vad ska man göra när det känns som att huvudet ska sprängas?


Ist så blir det att käka middag hemma med farsan och äldsta lillasyster innan man går upp och lägger sig i sängen och fixar lite här på datan elr lägger sig och sover.

Sådant som märks.


Vill vara pigg och glad i morgon ju om man ska orka leka på badhuset med 3åriga lillasyster som kommer vara i fullfart.

Längtar efter att få träffa min lilla ängel!


Näe men nu har man äntligen knaprat i sig Ipren och det är väll vad jag kommer få göra resten av kvällen med!


Men kommer nog vara rätt så social här på bloggen med ikväll nu när jag äntligen har skoldatan!


Bjuder på en bild på Fanny i hennes storebrors millitärkläder:


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2014 12:49

 


Är ni intresserad av att köpa nya klackskor?

Isf ska ni klicka här.


Kan faktiskt säge att dom ser riktigt snygga ut och bra pris.


Ni kan ju klicka in på sidan och se efter själva!


Puss och kram!

Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2014 12:19

Nu har man slutat för dagen då, men sitter kvar i skolan för att vänta på att Fanny ska sluta idrotten.

Har egentligen idrott men glömde idrottskläder och har sjukt ont i huvudet så vettefan vad jag ska ta mig till...


Har precis haft lunch och kan inte påstå att den var så god..
Kycklinglasagne som var riktigt lös... vart proppmätt men den var inte god.


Idag efter skolan blir det förmodligen att följa med Fanny hem sen ska vi vara nere vid A-huset vid halv sju ikväll och där kommer vi möta Ida.

Sen så kommer vi väll vara där ett tag, tror fanny kommer dra strax innan nio och jag och Ida blir väll kvar där ett tag sen blir det nog att följa med dom till krogen innan jag tar nattbussen hem för att sova då jag ska upp rätt så tidigt i morgon för ska ju och bada med systeryster och morsan.



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2014 09:07

Nu sitter man på lektionen då och jag och Fanny sitter och pluggar inför redovisningen om Ätstörningar.

Nu har vi ÄNTLIGEN fått våra egna skoldatorer!

Fyfan vad skönt.

Så nu kommer jag kunna blogga lite bättre när jag är hemma och vidare för att det är så mycket lättare att blogga när man har dator än på mobilen pga att det är så sjukt jobbigt!


Längtar tills i morgon när man får bada på badhuset med saknade lillasyster!

Känns som att det var evigheter sedan man träffade henne!


Bloggar mer senare för läraren är på oss.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2014 08:21

Nu sitter man på bussen mot skolan i finvädret.
Är trött men ändå pigg så vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Idag blir det skolan sen ahuset med Ida och Fanny där det ska vara djs och uppträdanden och dans och vidare.

I morgon så blir det badhuset med morsan och lillasyster :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards