liveyourlifee

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 16 mars 2014 20:03

Nu har man kikat lite på tv och käkat ägg, så blir att plocka ihop datan och lägga den i väskan som att den med till skolan i morgon.

Sedan så blir det duschen och efter det ut och röka sedan sova.


I morgon börjar man kl 10.05 så blir att ställa veckarklockan på 06.30 så att man hinner fixa sig inför skolan och bussen till skolan går ju kl 09.25 så går hemifrån runt nio tiden.


Men får blogga mer i morgon när jag väl är i skolan.

Fast blir säkert att jag skriver ett litet inlägg från mobilen på väg till skolan kanske :)


Bjuder på en gammal bild på mig från när jag skulle stå modell i Stockholm:

Godnatt på er!   


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 mars 2014 19:26

Har varit in till stan och fixat och donat.
Blev att skriva ut en del bilder till i morgon som att då ska jag och tatuera mig :)

Lycklig tjej!

Nu blir det att käka ägg.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 mars 2014 15:24

Nu ligger man i Soffan då och myser framför tven och käkar lite jordgubbskvarg och kikar på Gossip Girl!


Mysipys.


Hade en underbar kväll hos Helena igår och idag blir det bara att ta det lugnt.


Har ni haft den där känslan man har när man inte riktigt vet vad man ska ta sig till?

När man känner sig förvirrad och osäker om framtiden...
Hur ska man veta vem man egentligen är?

Jag har ju alltid sagt att livet är en gåta som man måste lösa under livets gång...

Men hur ska man göra när man inte orkar vänta på att lösa gåtan?

Förvirrad tjej!

Trött på att bo här i Söderhamn och inte veta vad man ska ta sig till med sitt liv...


Den här staden gör ens liv komplicerat attomatiskt!


En sak jag är säker på iaf är att jag tänker lämna den här skitstaden så fort jag kan iaf!



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 mars 2014 10:06

Har kollat runt lite mer på olika sleeve - tatueringar och kan inte riktigt bestämma mig för vilken..


     


Dock är det där halv - slevve tatueringar men då är det bara att man dubblar dom eller tar två och gör till en hel sleeve.


Får se hur det blir.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 mars 2014 09:27

Ligger i soffan hemma hos Helena och kikar på tv.

Är trött men vad gör det.


Idag är det Söndag... Usch för i morgon är det skola igen..

Tycker man borde ha längre helger!


Senare så blir det att dra hem och då blir det att bara ta det lugnt resten av dagen skulle jag tro.

Söndag är ju en dag då man bara tar det lugnt.


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards