liveyourlifee

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 30 mars 2014 22:31

Nu har man kommit hem från gymmet, duschat och käkat och kollar på två avsnitt av True Blood.

Så då blir det att lägga sig i sängen för att sova lite så att man orkar upp till skolan i morgon!

Som tur är så har vi sovmorgon i morgon så vi börjar inte fören kl 10.05 så då går min buss kl 09.28 och det menas med att jag får sova fram til klockan 07.00 iaf!  


Nåndag här fram över så blir det iaf att rensa garderoben så att man kan ge bort det till Röda korset inne i Stan.

Känner att det är dags för det så jag kan shoppa in ännu mera nya kläder!


Men iaf hör upp folket!


I morgon så ska min bästa vän Ida göra uppskrivningen för att få körkortet, hon har redan klarat uppkörningen så det är bara skrivningen kvar och det testet är i morgon så imorgon är det avgörande om hon får körkortet elrom hon måste göra ett nytt test.

Och jag vill verkligen att hon ska klara det och lika vill hon!

Hon verkligen längtar efter att få sitt körkort och jag tycker det faktiskt är roligt om hon får det så jag tycker att vi allihopa ska hålla tummarna i morgon och önska henne lycka till för kl 16.45 så går hon in och gör provet och kl 17.45 kommer hon ut därifrån och då kommer jag få veta om hon har klarat det elr inte så då berättar jag för er folket.

Men iaf HÅLL TUMMARNA och önska henne LYCKA TILL!   



Puss och kram//M


Av Madde Rönnqvist - 30 mars 2014 13:59

Nu är man hemkommen från bollnäs då.

Så nu ligger man i sängen nerbäddad unger täcket och berädd på att starta serien True Blood.

Det är dagens plan innan man drar och gymmar senare ikväll med bästa Ida.


I morgon är det skola igen då och snacka om att helgerna går så sjukt fort.

Det känns som att helgen bara är en dag som att det går så fort liksom.


Men jajja nu ska jag nörda true blood så bloggar jag mer senare, men ni får ha det så bra folket och ha en mysig söndag!


Alltid bäst att ha en toppen Söndag så att man är på bra humör på måndagen när man ska till skolan/jobbet.


 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards