liveyourlifee

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 29 mars 2014 17:57

Detta är vad man har på sig idag då. 


Jackan: svart skinjacka med drake bakom köpt på HoM i Gävle. För ca två månader sedan.

Blusen: Röd, vit och svart blud köp på HoM i Söderhamn. Köpt igår.

Leggings: Svarta leggings, minns inte art jag har köpt dom. Minns inte när jag köpte dom. 

Halsduk: Grå/svart och vit halsduk köpt på HoM. Köpt igår. 

Skor: Svarta skor med guldiga saker på, vet ej vart dom är köpt. Fick dom i födelsedaspesent av Ida för två månadersedan i Jamuari. 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 mars 2014 17:35

Hallå folkt, sorry för dagens dåliga uppdatering men har ju inget internet på mobilen så kan inte blogga när jag är utan wifi elr dator. 


Idag har man tillbringat dagen i bollnäs, dock är jag ju fortfarande kvar där. 

klev upp runt klockan halv tio och började fixa mig medans jag samtidigt kikade på true blood vilket gjorde mig seg så jag inte hann käka frukost för måsta ta 12.05 bussen in till stan för att sedan ta 12.51 bussen från källgatan till bollnäs. 


Då blev det att gå och käka pizza och sedan gick vi runt i olika butiker. 

Mötte också på Jessica och bästa Ida och då blev det att hälsa på dom och prata lite innan vi sedan gick vidare. 


Nu är vi i lägenheten så då fick jag chansen att låna datan så att jag kunde blogga. 


Ikväll så blir det att gå på bio som gäller och sen så blir det att sova här inatt så tar man samma buss som Ida och Jessica hem i morgon och då blir det hem och packa träningsväskan och sedan in till stan och gymma med Ida. 



Ni får ha en underbar lördagkväll folket. 


 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards