liveyourlifee

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2014 22:47

Nu sitter man på winchester då med bästa ida.

Blev att vänta med dom vita skorna då dom inte matchade kläderna.
Tänkte först ha på mig den gråsvarta klänningen men blev att ta den svarta som jag köpte i Turkiet istället.

Ikväll blir det att ha sköjj med bruden ;)<3

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2014 17:10

Nu så blir det att sätta sig framfär tven och käka i väntan på att ida ska komma :)

Kl 18.30 går hennes buss från stan.

Om ni undrar varför det har blivit frågetecken i tidigare inlägg där det inte borde vara frågetecken är för att det egentligen ska vara hjärtan men det syns tydligen bara på min mobil :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2014 17:02

Mina älsklingar har kommit!

Idag var jag ju in till stan med Helena och sötnosen Emilia och då hämtade jag ju ut mina nya skor som älskade bästa vän Fanny beställde åt mig!?
Tack så jätte mkt gumman för det :) ?

Så ikväll när jag och bästa Ida ska ut på krogen så blir det premiär för användning av dom där skönheterna!

Lycklig tjej!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2014 14:14

Nu sitter man på bussen på väg till stan då.
Blev att använda skinjackan man köpte i England.

Känns som att man har för många jackor men är man beroende av jackor och skor så är man ;)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2014 13:46

Om 25 minuter går bussen in till stan då.
Då blir det att träffa underbara helena och sötnosen Emilia.

Idag ska jag hämta ut mina nya skor med och längtar tills jag får se dom och ikväll blir det krogen med bästa Ida :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards