liveyourlifee

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 19 mars 2014 18:06

Som att jag inte hade någon ork till att blogga igår så lägger jag upp bilder från gårdagen nu ist.


Klassen drog ju och badade igår på idrotten så följde ju med och kikade på och sedan drog jag och handla mat sedan hem och tvätta...

Har tvättat en maskin och har två maskiner kvar att tvätta.

Snacka om att man verkligen har för mycket kläder i olika färger och vidare.


Så här är bilder från gårdagen:


  

        


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 19 mars 2014 17:35

Hej allihopa.


Sorry för dålig uppdatering, men det började igår med att jag fick ont i huvudet i skolan sedan när jag kom hem var jag helt mör i kroppen och vart tvungen att gå och lägga mig ungefär halv åtta.

När jag vaknade i morse tänkte jag gå till skolan men när jag var påväg att resa mig upp så kändes det som att jag skulle svimma!

Har sjukt ont i huvudet och ont och mör i kroppen plus yr,

Så blev hemma från skolan idag och kom inte ner fören halv fyra idag på eftermiddag och då har jag sovit fram till halv tre ungefär men vaknat somnat och vaknat typ hela morgonen...

Vet inte riktgt vart detta kommer ifrån men hoppas verkligen att det förvinner snart.

Men i morgon tänker jag dra till skolan iaf.

Och efter skolan så blir det gymmet.


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards