liveyourlifee

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2014 21:45

Blev att jag ritade av Marcus tidigare idag då.
Första gången jag ritade av någon i helkropp.
Så vart faktiskt nöjd över resultatet för att vara första gången :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2014 21:36

Här har ni bilderna från när jag och ida va på Avicii i lördags :)

Snacka om att det var minne för livet och superduper kul fast att man trängdes, svättades som fan, röksugen och typ vätskebrist men det var ändå sjukt kul och roligt att se Avicii irl!

Dock var det lite irriterande att det va en kille bakom mig som stod och knuffas hela tiden sen la sin arm över min axel och försökte knäppa kort på mig men vela ikke vara med på någon främlings tele.
Sen så gick en tjejs sko sönder så dom fick en av idas snoddar och sen så var det två killar som kom och ställde sig bakom oss utan tröjor och ena la armarna om mig och ida och han pussa ida på kinden och hon på hans :)

Riktigt kul hade vi iaf och sedan när jag och ida kom tillbaka till lägenheten så blev det festande med alkohol och kortspel ;)

Men igår så åkte käraste Ida hem och själv så stannar man till antingen onsdag elr torsdag:)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards