liveyourlifee

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 18 mars 2014 13:10

Nu har man slutat för dagen då.
Dock är har resten av klassen idrott men det kan ju inte jag vara med på som att jag har tatuerat mig ju som jag skrev förut.

Sen när vi kommer från badhuset blir det ju att gå på stan och sedan handla mat så att jag har något att äta denna vecka.


Är så trött på att inte kunna gå in på internet och allt det där på mobilen.
Känns fan tomt!


Men en sak jag längtar till är till nästa vecka när vi ska göra klart sleeven och sen så längtar jag tills nästa månad när jag ska fixa till gamla tatueringen från turkiet.



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 mars 2014 12:17

Nöjd tjej!


Kanske har sommarvikariat i sommar då!

Super glad tjej, ska på intevjue på fredag och se om man får något!

glad som bara den!

Hoppas verkligen att jag får, för är verkligen i behov av det!

Nervös men ändå längtar jag som bara den!


Detta var en del av det som stod i brevet:


"Tack för din ansökan om semestervikariat inom äldre och funktionshinderomsorg i Söderhamn.
Vi vill gärna träffa dig för ett kort intervjutillfälle."



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 mars 2014 08:42

Godmorgon allihopa.


Sitter på lektion nu då på psykologin och ska ha vård och omsorg ist för psykologin.

Har fått tillbaka provet och fick 15 av 52... Så som jag sa nästa OMPROV!


Är hungrig som bara den då jag inte har ätit någon frukost och inte har med mig någon då jag inte hann fixa det i morse.


Kan inte påstå att jag sov så mycket i natt iaf!

Är ju ovan att ha tatueringen på höger arm och jag lutar mig alltid mot den när jag sover så det kunde jag ju inte göra i natt och det kändes jätte konstigt så jag vaknade och somnade typ hela natten.


Trött tjej.


Men nu snart så är det matte som gäller sedan mentorstid och sedan äntligen lunch!

Vrålhungrig!




Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards