liveyourlifee

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 17 mars 2014 23:32

Näe nu har man käkat ägg och kvarg som kvällsfika så nu blir det att gå ut och röka och sedar släpa sig upp till sängs för att få i sig lite sömns inför morgondagen.


I morgon har vi bad på idrotten så den kommer jag att missa och lika på Torsdag..

Man ska inte bada i klår när man är nygaddad!

Men blir förmodligen att jag ändå händer med dit för att Fanny ska ju bada och ska med henne ner på stan efteråt.


Nästa vecka ska jag ju och tatuera klart och blir förmodligen på tisdag, men inget säkert än!

Sen så nästa månad ska jag dit igen för då ska man gadda sig igen, för då ska han snygga till den gamla tatueringen på syskonens namn så det blir snyggare som att tatueraren i turkiet gjorde fel!

Så glad tjej sen så kommer det väll bli att man gaddar sig lite oftare nu för tiden!

Har blirvit rätt så beroeende av tatueringar.

Så kan man inte sluta så kan man inte ;)


Men ni får sova så gott allihopa!


Godnatt!


Den gamla tatueringen:


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 17 mars 2014 22:48

Detta blev resultatet av tatueringen för denna gång.

Är dock inte klar än.

Skuggningen på översta rosen är inte klar och sen så är det mera saker som ska tatueras in.

Men det får man fixa till nästa vecka!

På sätt och vis så längtar jag ändå fast att det var en hel del smärta i det men när man ser resultat så vet man att smärtan var värt det!


Lycklig tjej!


Och sen så finns det ingen som kan få mig att ångra detta för är superduper nöjd och det kommer vara ännu snyggare när det är helt klart!




Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 17 mars 2014 22:30

Sorry för dålig uppdatering idag men har faktiskt inte kunnat bloggat fast att jag har velat.

Min dag började inte så extremt bra om man säger så!


I morse vaknade jag och var så glad för att sommaren var på G men ikke då!!!

Kollade ut genom fönstret och ser att det var snö...

Alltså WTF?


Men iaf jag gjorde allt jag skulle sedan gick jag ut genom utterdörren mot bussen. Bussen gick 09.28 men gick 09.55 bara för att jag skulle slippa stressa dit plus hinna in på Ica och köpa cigg. Sen så krånglar mitt ben när jag stressar så därför jag vela ta det lugnt med... Men inte fan hjälpte det!

Under hela vintern så har inte jag stupat en enda gång... Men just när snön väl är tillbaka ja då jävlar!
Jag hinner bara komma ut från gården till vägen och tänkte gå vägen vid farmor men den var igensnöad så blev tvungen att ta den andra vägen... Och hinner bara gå över vägen så stupar jag ner på knä! Blev tvungen och skynda mig upp för att det kom en lastbil bakom mig och sen så kände man av smärtan plus att benet började fucka upp sig fast att jag så gärna vela slippa det!

Sen så när jag kom till Ica gick jag in där och sen hinner jag bara komma ut och gå till hörnet av affären innan jag sedan var nära attt stupa men det gjorde jag inte och då blev jag glad över det, inte för att den glädjen varade länge...

Hann bara komma bakom hörnet innan jag sedan stumpade ner på knä IGEN!

Less och förbannad klev jag upp och fortsatte mot bussen med smärta i benen och knäna... och när jag väll kommer fram till busshållsplatsen, jo gissa vad... då stupade jag IGEN ner på knä!

Snacka om att jag blev förbannad efter de... Alltså finns det inga jävlar som skottar och sandar i den här SKITSTADEN elr?

Sen så åkte jag till skolan.

Sedan på vägen till bussen mot Bollnäs från skolan hinner jag bara komma till Järnbron innan jag sedan stumpar ner på knä!

Blev less men reste mig snabbt upp och fortsatte mot bussen.
Hinner komma förbi Järnbron och ska gå över vägen och precis då så stupar jag IGEN!!


Efter det så kan man säga att jag var riktigt jävla förbannad!!
Snacka om ingen bra dag!!
Slut på data i mobilen och ramlar 5 gånger på en dag!!

Inte min bästa tid!


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 17 mars 2014 08:38

Godmorgon på er folket, elr ska man sägga dåligmorgon den här morgonen när man vaknar och ser att det är fullt med snö utomhus och att det fortfarande snöar?


USCHA!   


Det värsta jag vet är fan snö!

Hatar kyla och blöt snö!


I morse för klev man upp kl sju då och då började man fixa sig lite och så.

Blev att ha håret uppsatt idag fast att jag inte tycker om att ha det, men vad är det för mening med att fixa håret när det ändå snöar?

Idag åker vinterjackan på då...

Jag som vill använda min skinjacka!

Men det här vädret för inte med sig något annat är dåliga saker!


Har iaf käkat frukost och vidare och nu väntar jag på att klockan ska bli nio så att jag kan börja gå mot bussen.


Idag är det dags då, idag ska jag åka till Bollnäs för att tatuera in en sleeve på armen!

Längtar som bara den fast att jag är sjukt nervös, vet att jag kommer nog ha rätt så ont i armen efteråt ett tag som att vi ska göra klart hela Idag, vilket kommer ta några timmar dock!


Ha en trevlig dag och låt inte det här skitvädret stoppa er!   




Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards