liveyourlifee

Alla inlägg den 13 mars 2014

ASK

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2014 22:54

Frågestund!

In på ask och fråga frågor det är bara att fråga vad ni vill.
Kan vara anonymt och inte ni väljer själva.
Sen så väljer jag ut några frågor som jag lägger upp här med :)
Men jag kommer svara på alla där med.

PASSA PÅ! ;)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2014 21:44

Känner verkligen ingen lust att bo kvar hemma...
Vi går runt här hemma som att vi inte ser varandra ungefär.

När man bor med sin familj vill man Kunna prata med dom om lite allt möjligt!
Men det går inte här.
Dom är som rena tvnördarna!.
Så fort dom sitter framför tven så är det så mycket viktigare än att lyssna på när man försöker prata med dom.

Blir bara så less!

Nu tänker jag röka sen gå upp och lägga mig och sova!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2014 20:10

Nu sitter man på pizzan och är pch träffar Ida och Jessica.

Blir väll att stanna här innan man drar hem och sover.

Är utmattad som bara den!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2014 17:05

Sorry för dålig uppdatering idag.

Ligger nu i soffan och kikar på tv och kikar på lite olika program och halvsover.
Var ju och bada med klassen och efter det var man helt slut.

Så nu blir det att bara vila och vila innan man ska duscha :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2014 08:46

Sitter på engelska lektionen nu och käkar frukost.
Som vanligt så bråkade man med farsan i morse då bara för att han är så stressad som han är varenda morgon!
Klev upp klockan halv sju för kom och tänkte på att jag ska ju inte sminka mig idag då vi ska och bada sista rimmen och vill ju inte att sminket ska rinna så då är det ju ingen idé att sminka sig.

Hoppas verkligen att vi får datorerna idag!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards