liveyourlifee

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 21 mars 2014 13:29

Ligger i soffan och trökar i skolan innan det är dags att börja gå och träffa Ida och Jessica för att sedan dra vidare för att gå på jobbintervjue!

Kommer se ut som ett trött lik!
Men nu måste jag fortsätta vara stark!

Ikväll ska vi ha det kul så min dryga förkylning får inte stoppa det!

Önska mig lycka till folket!
Tror det kommer behövas när man ska dit med dom här påsarna under ögonen.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 21 mars 2014 08:59

Godmorgon allihopa.


Trött tjej sitter i skolan och kämpar på för att jag ska orka dagen!

För ska tillbringa kvällen med Ida och fler  :)


Har nyss gjort medicinprovet och jag klarade det :D

Super glad tjej!


Strax blir det redovising på hälsopedagogiken om Rädda barnen!


Nervös som fan inför intervjuen idag,


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards