liveyourlifee

Alla inlägg under mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2014 17:05

Sorry för dålig uppdatering idag.

Ligger nu i soffan och kikar på tv och kikar på lite olika program och halvsover.
Var ju och bada med klassen och efter det var man helt slut.

Så nu blir det att bara vila och vila innan man ska duscha :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2014 08:46

Sitter på engelska lektionen nu och käkar frukost.
Som vanligt så bråkade man med farsan i morse då bara för att han är så stressad som han är varenda morgon!
Klev upp klockan halv sju för kom och tänkte på att jag ska ju inte sminka mig idag då vi ska och bada sista rimmen och vill ju inte att sminket ska rinna så då är det ju ingen idé att sminka sig.

Hoppas verkligen att vi får datorerna idag!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 mars 2014 19:32

Nu blir det att sätta sig framför tven och käka detta innan man ska in i duschen.

Men nu tkr farsan att jag står i vägen när jag bloggar så får skriva mer senare.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 mars 2014 18:52

Snacka om slut.
Precis hemkommen från gymmet då efter att ha trännat ben, rumpa och mage!

Har redan träningsvärk!

Känner nu att det kanske inte var det bästa att tränna armar i går och benen
, rumpa och mage idag då vi i klassen ska och bada imorgon!
För har träningsvärk i både benen och armarna och det är ju dom man använder när man badar.
Men det märks ju i morgon hur det går.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 mars 2014 13:46

Nu sitter man på sista lektionen innan man drar ner på stan och möter Ida.

Då ska hon på ett möte och sedan drar vi vidare till gymmet!

Fett skönt.

Dock så är jag redan helt slut fast det stoppar inte en från att gymma!


I morgon så kanske vi får våra egna skoldatorer som vi får ta med oss hem och då kommer jag kunna vara mer stabil här på bloggen för då kommer jag ha en data att blogga på ist för min dryga skitmobil!
Samsung suger!

Men iaf så kommer det bli sjukt skönt med skoldata!

Min egna data som ligger hemma och skotar fungerar ju inte som att där man laddar datan fast på insidan så är den så glapp så att nu går den inte att ladda längre så jag har inte haft en fungerande data på ca ett halvår om inte ännu mer!


Känns verkligen konstigt!

Inte för att jag var så beroeende av den då när den funkade, men nu så har vi börjat fått så mycket hemläxa där man är bara i behov av dator och som att jag inte har någon som funkar så kan jag inte göra läxorna och då kommer jag efter...

Inte för att jag är en pluggnörd men jag vill verkligen sattsa på att få bra betyg nu när jag går den här linjen för jag vet hur dåliga betyg jag hade när jag gick i Hudik.


Men jag hoppas verkligen att vi får dom i morgon!



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 mars 2014 12:02

Nu sitter man på furan då med några från klassen.
Va fisk på lunchen i skolan så slutade med att vi gick ner på stan till furan café och käka lunch så alla vi tjejer äter sjukt god sallad medans killarna äter nachotallrik.

Mumsigt.

Sen så blir det tillbaka till skolan och ha matte sedan hälsopedagogik.

Nu är man iaf mätt.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 mars 2014 07:34

Nu sitter man i skolan då.
Detta blev frukosten.

Första timmen har jag engelska...
Sen är det friskvård
Sen medicin.....
Sen lunch och efter det är det matte och sen har vi nån till lektion tror jag men kommer inte ihåg vilken.

Alla får ha en bra dag.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 mars 2014 07:08

Nu sitter man på bussen till skolan och är hur trött som helst plus hungrig. ...
Vette fan hur jag ska orka gymma men måste!

Skola idag med det förbaskade provet och sedan träffa ida och sedan drar vi till gymmet.

Jag vill sova!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards