liveyourlifee

Alla inlägg under mars 2014

Av Madde Rönnqvist - 16 mars 2014 10:06

Har kollat runt lite mer på olika sleeve - tatueringar och kan inte riktigt bestämma mig för vilken..


     


Dock är det där halv - slevve tatueringar men då är det bara att man dubblar dom eller tar två och gör till en hel sleeve.


Får se hur det blir.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 mars 2014 09:27

Ligger i soffan hemma hos Helena och kikar på tv.

Är trött men vad gör det.


Idag är det Söndag... Usch för i morgon är det skola igen..

Tycker man borde ha längre helger!


Senare så blir det att dra hem och då blir det att bara ta det lugnt resten av dagen skulle jag tro.

Söndag är ju en dag då man bara tar det lugnt.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 mars 2014 22:46

På måndag så blir det förmodligen en fantastisk dag!

På måndag åker jag till Bollnäs och tatuerar mig.

Förmodligen så kommer Helena och Emilia hända med också och jag är super nöjd!

Längtar som bara den!


Har varit hur glad som helst hela dagen och överlycklig!


Det är inte helt bestämt en vad för tatuering det ska bli men det lutar stort mot en Sleeve!


Här kommer två bilder på två stycken olika sleeve som det lutar mot men är inte helt säker än :


   


Så nu har ni fått veta vad jag menade med att jag hade något att berätta!


GLAD TJEJ!


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 mars 2014 22:23

Blev inte något att sova i trönö, blev ist att farsan kom och hämtade mig så åkte jag hem och plockade ur och i diskmaskinen packade om väskan och hängde upp badkläderna och handdukarna och sedan vandrade till Pizzerian och mötte Helena.


Sen så satt vi där och spelade kort och hade det trevligt och nu är vi hemma hos henne och ska spela monopol.

Blir att sova hos henne inatt :)

Skojjigt!


Får se vad planerna blir i morgon, sånt som märks.


Justja, har något jag kommer berätta för er senare :)

Lägger upp det senare ikväll förmodligen!



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 mars 2014 18:07

Blev ju att åka och bada idag då vilket var riktigt roligt och skönt!

Sedan blev det att åka till Sandarne och hämta skoldatan sedan in till stan igen och handla och sedan fortsatte till Kinarestaurangen och käkade.


Mumsigt!


Lillebror är hemma i Trönö i helgen så blir nog att sova här så att man får tillbringa lite tid med honom och lillasyster.

Blir väl att kika på film och smaska i sig lite gottigott!


Men fårse om man sover här eller inte.



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 mars 2014 10:38

Godmorgon då folket, idag är det lörsdag och solen lyser!

Linus Svenning med låten bröder i högtalarna och en glad tjej som sitter och skriver detta inlägg.


Det enda deprimerande idag är att det nu helt plötsligt är snö ute?

Varför kommer snön tillbaka nu när vi har haft en hel vecka med sol och värme med dock lite blåst...

Vill verkligen inte ha tillbaka snön för jag vill ha sommar!


Men nog snackat om de...


Idag blir det ju badhuset med morsan och lillasyster och just nu sitter man här framför datan och kökar frukost.

Dock ska jag dra mot bussen om ca tio - femton minuter.


Idag blir outfiten mysklädd.

Mjukisbyxor och linne ;)


Men vet ni vad nu måste jag skynda på så bloggar mer senare och då blir det nog genom mobilen.



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2014 23:10


IAN SOMERHALDER


Ohhhh... Han är nummer tre på listan!

Ian är hur het som bara den, sjukt läcker!

Han är typ det bästa som finns att kolla på när man kollar på Vampire Diares!

Han är en riktig heting!


Ian får fem tjänror ( * * * * * )



CHACE CRAWFORD


En sjukt snygg kille, riktigt het!

Han ligger verkligen nummer fyra på listan!

Jag bestämde för ett rätt så bra tag sen att en av mina söner kommer heta Nate som Chace heter i serien Gossip Girl!

Heting som fan!


Chace får fem tjärnor ( * * * * * )



ED WESTWICK


Jag vet inte riktigt vart han kommer på listan men han är riktigt het.

Snygg som bara den!

Han är en grym skådis och en riktig goding!


Ed får fyra tjärnor ( * * * * )


Det finns många fler killar som är heta som bara den som jag skulle kunna blogga om men klockan är över tolv och jag är trött och ska upp tidigt i morgon så orkar inte skriva<nå mer nu så får blogga mer i morgon.


Godnatt :)


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2014 19:13

Tänkte ta och lägga upp några bilder på vilka kändisar som jag tycker är dom hetaste killarna på planeten!

Sen så skriver jag lite under bilderna ;)


CHANNING TATUM
 
Det är nummer ett på listan.
Hetare kille än honom går inte att hitta han är hur jädrans het så det bara skriker om det.
Filmerna han är med i är också sjukt bra!
Man kan inte sluta titta på dom!
Hela hans kropp är hur snygg som helst.
Jag förstår varför han har tjej.
 
Fem tjärnor till Channing Tatum ( * * * * * )
 
 
JOEL KINNAMAN
 
Jag vet inte riktigt vilken sifra jag ska sätta på honom när det gäller förstaplats och andraplats och vidare.
Han är sjukt snygg!
Lillasyster som sa hans namn när jag frågade henne om vilken kändis hon tyckte var hetast/snyggast,  och då sa hon hans namn så då kan han ju lika bra vara med här!
En heting!
 
Fyra tjärnor till Joel Kinnaman ( * * * * )
 
 
 
 
ALEXANDER SARSGÅRD
Han är verkligen nummer två på listan han är hur snygg som helst.
Riktigt jävla het!
Jag kommer ihåg hur mycket jag älskade att kolla på honom i Serien Troe Blood, där han också hade en hel del nakenscener.
Vilket jag tror att varenda tjej tyckte om!
Han har verkligen ett nice as!
Alexander är en riktig heting!
 
Fem tjärnor till Alexander Skarsgård ( * * * * * )
 
 
 
Dom tre får duga för tillfället men det blir fler senare ikväll för nu ska jag dra ut och möta Helena och Emilia liten stund här i sandarne!
 
Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards