liveyourlifee

Alla inlägg under mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 14 mars 2013 16:00

Sitter i skolan nu då på en bänk som jag har suttit på sen klockan kvart över ett ungefär och klockan är nu fyra nästan!
Väntar på en vän och så.
Har inte ätit på hela dagen så längtar tills jag kommer hem för då blir det att ställa sig och göra käk!
Sorry att jag inte bloggar så mycket men har inte haft någon ork... Men ska bättra mig!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2013 17:19

Kortspel och kakor och saft nudå med Helena :)
Mysigt ;)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2013 15:52

Nu blir det att baka sylt kakor med Helena :)
Blir ju så när man kommer hem till henne och ser att alla kakor är slut :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2013 14:49

Minnen<3

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2013 09:24

Har ni känt den känslan att ni inte ved vad ni ska ta er till?
Att ni inte vet vad som är meningen? Meningen med livet? Meningen med allt?
Man går runt och runt!
Man går i skolan, är med vänner, jobbar, praktiserar och sådant. Alltid samma sak ungefär...
Har ni aldrig känt att ni vill göra något nytt som bevisar att du verkligen lever och allt!
Man lever liksom bara en gång!!
Alla dessa frågor utan svar!!
Livet är komplicerat och vad ska man ta sig till?!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 mars 2013 09:19

Godmorgon folket :)
Nu sitter man på bussen påväg till praktiken.
Idag ska jag äntligen få träffa dom underbara vovvsingarna!
Längtar speciellt mycket efter att få träffa sötaste Bamse!
Idag blir det praktik fram till två sen hem och ta det lugnt.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 mars 2013 14:35

Sitter på resecentrum och inväntar en vän.
Har inte ätit något på hela dagen! Är vrålhungrig och trött som bara den och inte fan blir det bättre av att det snöar!!
Känns som att man får hjärnfrys bara man går utanför dörren... Det är ju tur att man har dämpat ner lite med rökandet!

Kl fyra ska vi käka hos farmor och senare ikväll blir det väll att dra hem till Helena kanske.

Justja igår så köpte jag ett nytt silvrigt armband som att de svarta gick sönder...

Knäppte också kort på dagens outfit.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 mars 2013 12:45

Stämmer totalt!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards