liveyourlifee

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2013 22:38

       


Va fotograf åt Fanny idag då och här kommer några av bilderna ut. 

Bruden är så fin såå ^^ 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2013 22:20

 


Detta käkade man då när man gick hem och hämtade lite grejer, märks att det va ett tagsen för är hungrig igen nu + röksugen. 

Sitter och snackar med Ida i telefon och Fanny ligger här bredvid i sängen. 

Dom två brudarna jag har känt längst i hela mitt liv! 

Puss och kram//M 

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2013 16:26

 


Nu så ska vi strax dra hem till mig då och fixa lite. 

Ska hämta mer kläder och lite skor och så för att vi sedan ska hem till Fanny igen. 

Blir att sova hos henne en natt till. Märks hur många nätter man sover här. 


Så ikväll blir det nog Arrow - maraton. 

Han är grymt snygg, han i Arrow Alltså han det handlar om och de. 

Och själva serien är grym!


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2013 13:40

 


Jag hissar Skinnjackor och dissar pälsjackor. 


Hiss - Skinnjackor: 

Dom är hur snygga som helst, man är rätt så smidig i dom för man behöver inte så stor plats när man har dom. 

För tex när man har vinterjackor elr nå som är så stora... Men med skinnjackor så blir det så mycket enklare! 

Det negativa med skinnjackor är ju att de som är äkta är det ju djurskinn på och de hissar jag inte men själva skinnjackorna som är fake som ändå är hur snygga som helst och sånt!


Diss - Pälsjackor: 

Jag tycker bara dom är så äcklig, Visst de päls som är gjord av ull är inte sådan big deal för då behöver dom inte döda djuren för att få tag på pälsen och allt, men på nästan alla andra Pälsjackor så är det djur som har blivit dödad för att vi ska få ha kläder. 

Men är man verkligen så mkt i behov av pälsjackor då? 
Nej det tror jag inte! 

Jag har aldrig haft en pälsjacka i hela mitt liv och det kommer aldrig hända häller, och inte fan är jag död inte. 

Så vrf döda djur, bara för att vi vill ha "snygga" pälsjackor. 

Så dålig stil tkr jag! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2013 13:13

 


Det är snaaart sommar och då är detr ju dags att börja använda klänning. 

Så kika in hemsidan och kolla om ni hittar något ni gillar. 


Här är länkar som kan ta er till rätt ställe: 

Bandeauklänningar - Festklänningar online - NELLY.COM

http://dts.search-results.com/sr?src=crb&appid=102&systemid=406&q=nelly.com%2Fse%2Fkl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor%2Fkl%C3%A4der%2Ffestkl%C3%A4nningar%2Ffodralkl%C3%A4nningar%2F%23page%3D2%26hits%3D36%26sort%3D%26imgs%3D4

Festklänningar online - NELLY.COM


Kika in vättja ;) 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2013 12:42

 

Det där blev våran frukost idag då.

Riktigt mummsigt!


- Filadelfia ( stava )

- Ost

- Tomat

- Valfria kryddor. 


Puss och kram//M
 

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2013 11:13

 


Ser du någon klänning du gillar? 

Elr om ser du inte någon? 

Oavsett vad så kan du går in på: Studentklänningar 2013 | NELLY.COM

Och du kanske hittar de du söker. 


Nelly.com har hur fina kläder som helst så kika in sidan! 

Här är länken till start sidan på Nelly.com:  Kläder, Skor, Klänningar & Underkläder | Nelly.com – Mode online


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 mars 2013 10:42


Godmorgon folket nu har man vaknat då och solen skiner. 
Ska snart dra ner och käka frukost med Fanny och sen så blire ju också att ta en efterlängtad morgoncigg! 

Sen efter det så kanske det blir en mumsig smoothe! 
Nicenice! 

Ni får ha en riktigt trevlig Söndag. 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards