liveyourlifee

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 6 mars 2013 23:52

 


Brudar, tycker ni att det är dags att börja träna och gå ner i vikt , få upp musklerna och allt de till sommaren? 

Då behöver ni nog lite träningskläder till det med. 

Klicka här och ni kommer till ett grymt bra ställe. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 mars 2013 22:26

 


Nu sitter man framför tven hemma då och kikar på lite olika program. 

Har nyss käkat de ovan och det var sjukt gott! 


I morgon blir det att åka till Hudik då.

Vart lite chockad själv ska och hälsa på D

Så det kanske inte blir lika mkt fokus på bloggen då som der har varit nu den sista tiden men ska försöka så gott jag kan! 

Innan jag drar till Hudik i morgon så blir det att gå på stan med Fanny som att hon ska små shoppa lite idag med som hon har gjort idag med. 

Den bruden är en shopping - pingla! 


Känns konstigt att sova hemma inatt som att man sov hos Fanny sen i lördags. 

Och sen så åker man bort igen i morgon. 

Inte mkt hemma för mig inte. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 mars 2013 17:49

 


Är det dags för lite fest, skolavslutningar elr något annat? 

Då tycker jag att ni ska klicka här och kika in klänningarna som finns där. 

Fanns en del att välja på kan jag säga direkt. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 mars 2013 15:57

Nu sitter man på bibblan då och väntar in farsan som ska komma och hämta mig och Fanny. Då blir det att köra hem Fanny och hämta mina prylar sen så ska man förmodligen hem till Helena och där blir det att söka sommarjobb genom internet som att det inte fungerade där vi skulle göra det.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 mars 2013 14:16

Nu sitter man på bussen då på väg in till stan.
Får hoppas på de bästa nu.

Och snacka om att det blåser ute, känns fan som storm nästan.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 mars 2013 12:45

Nu har man duschat , torka håret och sminkat sig så nu är det bara att fixa håret sen är de klart.
Tio över två går bussen in till farsans jobb för mig och Fanny då ska vi skriva ut mitt cv sen åka till kommunen och söka sommarjobb.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 mars 2013 00:34

     


Ligger i sängen då och har nyss kikat på Arrow. 
Har kikat på tolv alvsnitt på två - tre dagar. Märks att man är beroeende av serien. 

Plus han som spelar han i grön luvan ( huvudrollen ) Han är grymt het! 
Skulle inte tacka nej till honom. 


Men nu blir det nog ett till avsnitt innan man sedan drar ner och röker. 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards