liveyourlifee

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 18 mars 2013 21:13

 


Känner ni att det är dags för nya jackor nu när vintern är påväg bort och att det behövs lite tunnare jackor? 

Då ska ni klicka här så kommer ni till hur snygga jackor som helt! 

Jag lovar ni kommer inte ångra er. 

Finns alla möjliga modeller och det finns hur fina som helst så klicka där och ni kommer till nästan paradiset av jackor! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 mars 2013 20:40

  '


Fick en kommentar där frågan " Vad tycker du om läderjackor" kom upp. 

Så svarade på kommentaren där men tänkte att jag svarar här med. 

Kollade upp sidan som stod på kommentaren där jag hittade dessa. 

Läderjackor är inte min smak men dom är snygga och dom funkar säkert bra för de som tycker om dom! 

Det är ju lite från hit till dit... Plus dom är ju inte så billiga så det är ju inte direkt vi ungdomar som vanligt vis använder dom. Iaf inte vi som inte har en sådan hög inkomst. 

Men som sagt dom är snygga och de duger. 

Om ni känner att ni vill kolla in dom elr något annat på den sidan så klicka här

Det finns ju mer än läderjackor där. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 mars 2013 19:40

 


Ser ni nå ni gillar brudar? 

Ja då ska ni klicka här och ni kommer till hur snygga väskor och plånböcker som helst! 

Vissa billiga och vissa lite mindre billiga. Men helt klart värt det.

Klicka och se om ni hittar nå ni gillar! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 mars 2013 19:02

Nyss va man ute och övningskörde fyran roligt va det men lite rostig va men som att det var ett tagsen nu :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 mars 2013 14:59

  '


Nu är det eran tur killar! 

Dags att beställa hem lite snygga kläder? 

Klicka här och du kommer till riktigt snygga tröjor och kepsar!  Ni kommer inte ångra er! 


 


Hur snygga kepsar som helst! 

Klicka där uppe så kommer du till dina favoriter. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 mars 2013 12:59

Nu är det frukost som gäller då och kika på tv.
Solen skiner och himlen är blå!
Sommaren är på väg och vi alla bara längtar!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards