liveyourlifee

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 30 mars 2013 21:56

Jag tror faktiskt jag hade fel om Stockholm...Jag känner mig inte lika glad längre om den här staden...Kanske har jag mött på fel folk, elr så är det inte den här typen av folk jag söker...Kanske är det för att jag inte är här med mina underbara vänner!Vet inte riktigt helt vad som är felet...Det som känns bäst är nog gårdagen då jag stod modell. Några av bilderna kommer upp nånting då jag har internet anslutning till datan min.Dagarna hittills mer än igår har inte riktigt varit som jag tänkt mig, men det är det väll aldrig?Jag är van att bli besviken och sårad... Egentligen ska man inte behöva vara det men så ligger det till nu iafHoppas ni andra har haft en bättre påsk än mig! Längtar hem, till mina syskon och till mina underbara vänner!Jag vet nu iaf att jag ska uppskatta det jag har hemma i Söderhamn!Och om jag någonsin ska till Stockholm igen tänker jag inte åka ensam!Och om jag någonsin ska flytta hit så tänker jag inte flytta hit ensam! Stockholm är ingen stad där man är ensam i det är en stad där man måste ha mkt kontakter och vidare.Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards