liveyourlifee

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 23 mars 2013 17:49

Flickor, dags att tänka på det era mammor förklarade för er när ni var 10 bast. En man, som gett ut sitt namn att vara Erik Johansson, är nätpedofil. Han börjar att fråga om du vill börja blogga hos honom på ScandalBeauties eller nattstad och få 10 000 kr i månaden. Han säger saker som får dig att tro på den han säger stt han är. Sedan när du säger att du vill fundera på det börjar han böla över att han tror du är fake och måste se dig i cam för annars tror han inte på dig. Så för att behålla din värdighet (tror du) går med på det, han pratar du om 10 000 kr i månaden, klart man vill. Ni addar varandra på skype, och du visar bara din ansikte för att han ska förstå att du finns. Han börjar noja över att du är inspelad osv. Tillslut klickar du honom eftersom du orkar inte med han mer. Det är då hans rätta jag kommer fram. Han hotar dig att skicka printscreen när du camar med honom till din pojkvän och din mamma om du inte visar dig naken inför honom och att om du gör det låter han dig vara.
Blockera honom bara, gör dig okontaktbar från honom. Jag tror på att många tjejer blev så rädda att de visade sig utan kläder för honom istället för att bara blocka honom.

Kopierade detta från en tjejs blogg!
Folk borde ta det allvarligt!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 23 mars 2013 17:34

Nu har man käkat och de så efterrätten blev jordgubbar riktigt mumsigt!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 23 mars 2013 11:26

Nu sitter man och röker då efter att ha spelat lite kort med Fanny och käkat frukost!

Får se vad denna dagen bjuder på!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 23 mars 2013 01:44

 


Dags att se lite film? 

Klicka här och du kan komma till sidan där du kan köpa grymt bra filmer! 

Alltså om du inte vill vara olaglig då att ladda ner filmer. 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards