liveyourlifee

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 9 mars 2013 20:09

Nu sitter man och käkar detta och kikar på M - festivalen med farsan , Jens och J riktigt nice de.
Jordgubbar, muffins, cola och smothie!
Riktigt mumsigt!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 mars 2013 17:03

 


Vill du lukta gott? 

Ha den där känslan om att din lukt slukas in i andra när du går förbi? 

Känna dig fräch och sådant? 

I så fall ska du klicka HÄR och du kommer till den sidan där du kan hitta massa olika parfymer med olika priser. 

Klickaklickaklicka... Ni kommer inte ångra er. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 mars 2013 16:11

 


Ja det är ju snart sommar så det kanske är dags att beställa hem riktigt bra produkter? 

Kanske inte vill bränna dig och börja flagna? 

Kanske vill du bli brunare lättare? 

Då ska du klicka här och beställa hem dom bästa produkterna du kan hitta! 


Jag tänker iaf beställa hem den som gör så att man blir brun lättare! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 mars 2013 15:29

 


Är det dags att fixa naglarna? 

Kanske är dom inte som du vill ha dom? 

Går dom av hela tiden? 

Eller något annat störande? 

Då tycker jag att det är dags att klicka här och beställa hem det du behöver. 

Inte så höga priser häller. 


Jag vet själv att jag skulle behöva beställa hem lite för mina naglar går hela tiden av och jag vill ha långa naglar. 

Kika in sidan bara, de skadar inte och ni hittar säkert det ni behöver. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 mars 2013 14:10

Nu sitter man och kikar på tv och käkar frukost.
Idag får man främmande och sen så får man väll se vad man hittar på.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards