liveyourlifee

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 4 mars 2013 23:50

Nu har man en ny header då, som man har kämpat lite med då och nöjd är man! 
Så hoppas ni gillar den! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 4 mars 2013 21:57

              


Nu är bilderna klara efter många timmars slitande med överföringar, sorteringar och fixningar. 

Är helt slut så nu blir det att dra ner och röka medans Fanny ska käka lite. 


På bilderna är det:

- Jag

- Fanny

- Anna ( Fannys lillesyster ) 


Hoppas ni tyckte dom vart bra. 


Vill ni kika in Fannys blogg klicka här.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 4 mars 2013 16:59

 


Nu har man stått modell för en dag och varit fotograf andra dagen i rad. 
Det är faktiskt riktigt kul. 

Fast jag vill ha en systemkamera! 

Nu blire små käk och fixa lite med bilder och så. 


Har ni haft en bra dag förresten? 
Det har iaf jag. 

Fast denna dag har gått så extremt fort... 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 4 mars 2013 13:11

 


God morgon allihopa. 


Nu har man käkat frukost och tagit morgon ciggen så nu blir det att göra sig ordning och förbereda lite fotografier idag. 

Solen skiner och vädret gör en på bra humör. 

Så hoppas ni alla får en underbar dag. 


Vaknade vid elva i morse och så. 
Man är fortfarande trött och tiden går riktigt fort.. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 4 mars 2013 04:38

    


Nu är klockan typ sjugo i fem på morgonen så nu läggar jag mig iaf och sover. 

Godnatt underbara läsare. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 4 mars 2013 00:48

     


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards