liveyourlifee

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 5 mars 2013 21:09

   


Kände att det är dags att lägga ut detta, 

Fast att det inte känns som de nu så är det ju ändå snart sommar. 

Så passa på att klicka här och beställ hem dom ni vill ha. Det är väll inte helt fel? 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 mars 2013 18:54

      


Kläder, skor och smyken dagens inspiration! 
Tog lite av varje som jag tyckte va snyggt. 


Om jag skulle få välja så skulle jag köpa allt, men då gäller det att ha råd med som är en annan sak. 

Alla dom skorna jag la upp kostar ju över 1000 spänn. 


Klicka här för att komma till hemsidan. 


Puss och kram//M



Av Madde Rönnqvist - 5 mars 2013 17:04


Alltså när det gäller den här låten så kommer jag aldrig tröttna... 

Tycker det är grymt bra och fantastisk. 

Bara älskar låten totalt! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 mars 2013 16:56

 


Nu sitter man i Fannys säng och käkar detta då. 

Riktigt mumsigt! 

Blev iaf ändrade planer. 

Blir att sova här en natt till. 

Så får se vad vi hittar på för kul. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 mars 2013 15:18


Märks att man ät trött iaf. 

Somnade när jag låg i sängen nu mitt på dan, hade precis kollat på ett avsnitt Arrow och sen så slockna jag. 
Sen i lördags har vi gått och lagt oss runt 04 - 06 tiden på morgonen och vaknat runt 9 -10 tiden på morgonen. 

Det är inte så många timmar det. Så har inte fått den sömnen jag behöver. 
Så i morgon blir det sovmorgon iaf.



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 mars 2013 11:39

 


Hissar - dom där kill-jenasen. Grymt snygga och killar klär verkligen i dom. 


Dissar - Den där pälsmössan... Alltså vad är meningen med den där sjukt fula mössan? Visst den är varm men den är också enorm och gör så att hela huvudet ser fail ut ju. Den är inte snygg och liksom vad är egentligen meningen med den då? Jag dissar verkligen den där mössan iaf. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 mars 2013 11:12

 


Nu har man käkat frukost då så nu ligger vi i sängen igen och lyssnar på musik. 

Vaknade ju i morse av att Kevin ringde och väckte mig.. 
Roligt iaf att få prata med honom. 

Men nu blir det nog lite Arrow - kik ;) 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 mars 2013 09:30

 

 

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards