liveyourlifee

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 2 mars 2013 22:56

Ligger i sängen och kikar på film med Fanny och mummsar i oss grönsaker, frukt, jordgubbar och varma mackor :)
Chillkväll med syster :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 mars 2013 17:40

Nu sitter man hemma hos Fanny då och kikar runt lite på datan, ska strax hjälpa henne med att fixa en header till hennes nya blogg. 
Senare så blire att käka jordgubbar, pasionsfrukt, gurka,vindruvor och dipp och käka det till massa filmer. 

Kommer bli en riktigt nice kväll iaf. 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 mars 2013 12:35

Nu sitter man och käkar frukost då och Ida bara mmmar av att hon tycker frukosten är god sp efter gårdagen :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 mars 2013 12:35

Nu sitter man och käkar frukost då och Ida bara mmmar av att hon tycker frukosten är god sp efter gårdagen :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 mars 2013 01:04

Snacka om att ja vill dra till Stockholm och dra och festa där.
Där är det riktiga fester med fullt med folk och man kan dricka och ha roligt...
I Söderhamn och Hudiksvall är det inte lika kul!
På festerna är det några med folk och alkoholen tar slut lika snabbt som den kom fram...
Man är full i början men slutar med att man är nykter och får inte ens testa och se hur det är att komma hem full och lägga sig och sova..
Näe ist så är man nästan nykter när man kommer hem.
Tycker verkligen inte om att bo i Söderhamn...
Vill flytta till en större stad där man kan vara sig själv utan att alla dömmer en!
Folk dömmer mig för hur dom ser mig och vad dom får höra...
Aldrig tänkt tanken om att lära känna mig på riktigt och sen efter det kan ni dämma mig!
Om ni inte vet hur sanningen ligger till så ska ni inte öppna käften och säga något!
Tycker bara att folk borde tänka efter först innan dom säger något!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards