liveyourlifee

Alla inlägg under mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2013 23:13

 


Hårprodikter är alltid bra att ha. 

Håret är en viktig del och visar en del av din personlighet. 

Så klicka här och du kan hitta dina älsklingar. 

Skadar inte att kolla elr hur? 

Det finns grymt bra produkter och mycket att välja mellan. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2013 23:09

 


Har jag fel om jag säger att kroppen är viktig? 

Nej det har jag inte! 

Om du klickar här kan du komma till den sidan du behöver för att hitta allt du behöver för att få en len och ren kropp.

Jag vet att jag lätt kommer beställa hem lite. 

Kika in det och se om ni hittar er favorit! Skadar inte att testa.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2013 23:04

 


Huden är en av de viktigaste sakerna på kroppen. 

Vill ni ha den len och fin så tycker jag att det är dags att klicka här och beställa hem dina favorit produkter. 

Dom är grymt bra och riktigt värda att köpa. 

Ni kommer inte ångra er. 

Det finns både biliga och dyrare produkter men vad stoppar er från att kika in på sidan? 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2013 22:59

 


Här är lite olika smink som kan funka bra i nu innan sommaren. 

Och kanske om ni går på nå fester elr något på somrarna. 

På den här sidan finns det mycket olika smink typer. 

Både biliga och dyra. 

Men det sägs att dom är grymt bra allihopa. 

Så klicka här så kommer du raka vägen till sminket. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2013 17:57

- Hårinpackning extra stor
- Solglasögon
- Blomigt halsband

Vart riktigt nöjd.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2013 17:44

Såg denna skinnjacka på en affär idag i stan och snacka om att jag vill ha den!
Den är skit snygg!
Verkar ha blivit beroende av skinnjackor.. Men vad gör de?
Vill så gärna köpa den men den är hur dyr som helst som att det är äkta skinn!
Borde man spara pengar och köpa den?


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2013 17:22

Nu sitter man i bilen då utanför Fanny och inväntar henne medans hon packar. Blir att hon sover hos mig i natt då och så.
Ska bli roligt de.
Dagen tillbringades ju i stan och det var riktigt roligt.
Bilder kommer senare på mina fynd.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 mars 2013 13:53

Ibland så känner man att man behöver piggas upp så då köper man sig en powerking och hoppas på att bli pigg.
Det är vad jag gjorde nu iaf för trött som fan är man :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards