liveyourlifee

Alla inlägg under mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 11 mars 2013 16:54

Nu sitter man på resecentrum då och inväntar bästa Ida och fryser händerna av sig.
Blir att hänga på stan först sen gå ut med vovven hennes.
Får se vad vi sedan hittar på.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 mars 2013 15:19

Sorry att jag inte har bloggar så mkt sov rätt länge sen duschade jag och fixade mig sen käka jag frukost och kikar på tv :)

Om en timme sitter man på bussen på väg till resecentrum för att möta Ida :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 mars 2013 21:30

 


Är du trött på vanligt tråkigt smink? 

Får det dig att se torr ut i huden? 

Får du massa fjortisränder? 

Då tycker jag du ska klicka här och du kommer till sidan där du hittar mineral smink som är bättre för hyn. 

Bra resultat för pengarna! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 mars 2013 19:44

Nu sitter man på donken med Helena och två till. Idag är man onyttig!
Men gott är det :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 mars 2013 13:37

Nu har man käkat frukost och varit på ica och nu är man hemma hos Helena så nu blir det kortspel som gäller.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 mars 2013 20:09

Nu sitter man och käkar detta och kikar på M - festivalen med farsan , Jens och J riktigt nice de.
Jordgubbar, muffins, cola och smothie!
Riktigt mumsigt!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 mars 2013 17:03

 


Vill du lukta gott? 

Ha den där känslan om att din lukt slukas in i andra när du går förbi? 

Känna dig fräch och sådant? 

I så fall ska du klicka HÄR och du kommer till den sidan där du kan hitta massa olika parfymer med olika priser. 

Klickaklickaklicka... Ni kommer inte ångra er. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 mars 2013 16:11

 


Ja det är ju snart sommar så det kanske är dags att beställa hem riktigt bra produkter? 

Kanske inte vill bränna dig och börja flagna? 

Kanske vill du bli brunare lättare? 

Då ska du klicka här och beställa hem dom bästa produkterna du kan hitta! 


Jag tänker iaf beställa hem den som gör så att man blir brun lättare! 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards