liveyourlifee

Alla inlägg under mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 22 mars 2013 14:07

Nu sitter man på tåget då på väg hem från Gävle.
Riktigt göttans!
Haft en rolig dag på praktiska med Helena och nu är man helt slut körd!
Nu blire att ta bussen hem när man kommer till Söderhamn sen packa och käka sen dra hem till Fanny.

Puss pch kram//M

Av Madde Rönnqvist - 21 mars 2013 21:16

Nu sitter man nere framför Tven nyduschad med en talrik yoghurt med frysta bär i riktigt mumsigt sen blir det ut och röka sen upp och kika film elr nå sen sova :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 21 mars 2013 17:43

Sitter och kollar runt på Fb och hittat en sida där Nisvets haters är och håller faktiskt med dom!
Han är fake (alltså hans tävlingar) det är sanningen men vissa förstår inte det!
Enda sen jockiboi berättade om hur det låg till har folk äntligen öppnat ögonen när det gäller hans töntiga tävlingar!
Nu är det dags för folket att inse vad han är för sorts person egentligen!
Alltså på hans statusar är han så "gullig och snäll" men egentligen så är han ju inte det!
Inse det!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 21 mars 2013 15:06

Dom här skönheterna är snart mina och överlycklig är jag fast kan ju Räkna med att vara utan cigg innan maj!
Får ju 1050 kr i slutet av denna månaden.
600 kr går till helena för båtresan pch 450 kr för skorna det är hela studiebidraget så kommer inte ha råd med cigg elr nå annat.... Kaos men vad för man inte för att få dom där skönheterna!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 20 mars 2013 20:34

Nu sitter man och käkar kvällsfika med Fanny då.

- Mackor
- Med leverpastej
- Jordgubbsjuice

Mumma!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 20 mars 2013 19:08

Sorry för dålig uppdatering men har praktiserat hela dagen sen hem och käkat sen dragit hem till Fanny så är där nu och nu blir det att duscha och lyssna på musik.
Blir ju att sova här i natt då ^^

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 19 mars 2013 22:18

Nyss käkade man en mumsig kvällsfika så nu är man mätt och nu kikar man på tv.

När jag kom hem från stan blev det att ställaskg och göra ordning matlåda till i morgon.

Nu ska jag bara kolla klart på detta program sen sova. I morgon är det praktik som gäller.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 19 mars 2013 19:42

Ligger i soffan hemma hos Ida och kikar på halv åtta hos mig :) riktigt mysigt!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards