liveyourlifee

Alla inlägg under mars 2013

Av Madde Rönnqvist - 22 mars 2013 23:40

  


Vissa tycker inte att naglarna är viktiga men det tycker jag ändå på sätt och vis, fast att jag inte är så nogra med mina egna men det är ändå bra att sköta om sina naglar på olika vis! 

För det är grymt fint när man gör nagelförlägningar elr något sådant! 


Tycker inte ni det? 

Tycker ni borde kolla runt lite om det! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 mars 2013 23:35

 


Alla har vi olika smaker av kläder. 

Det finns från , punk, snobb, slampigt, horigt, pojkflicka, rikemansbarn, gentlemanskläder. 

Det finns massa olika kläder! 


Jag tycker att ni ska ta och sätta er framför datan och söka på olika kläd - hemsidor och kolla runt på olika kläder och se vad ni tycker! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 mars 2013 22:25

 


Folkets favorit stickade tröjor! 

Förstår varför för dom är ju sjukt snygga och sköna!! 

Så känner ni att ni vill ha några snygga stickade tröjor, ja då ska ni klicka här


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 mars 2013 22:05

 


Nu är det snart sommar brudar... 

Är ni inte nöjd med eran kropp elr bara känner att ni vill börja träna? 

Ja då tycker jag att ni ska klicka här så kommer ni till sidan där det är hur mkt skor som helst och nästan alla är hur snygga som helst. 

Klicka och se vad ni tycker! 


Puss och kram//M 

Av Madde Rönnqvist - 22 mars 2013 21:46

 

Sugen på lite klackskor elr ja Pumps som dom tydligen heter. 

I så fall ska du klicka här och du kommer till en sida med massa klackskor! 

Jag tycker iaf att du ska klicka och kolla in om du inte gillar de så är det bara att kryssa ner sidan.

Kika in folket! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 mars 2013 21:21

 


Sugen på nya skor? 

Då ska du klocka här och du kommer till hur snygga converse som helst!! 

Kika in vättja! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 mars 2013 17:39

Ena sekunden är allt bra andra inte!
Ena sekunden får man vara glad och andra inte!

Av Madde Rönnqvist - 22 mars 2013 16:46

Nyss så kom man hem då så då käkade man då och kokar lite på tv så ska strax packa sen dra hem till Fanny :)
Haft en grymt bra dag iaf :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards