liveyourlifee

Alla inlägg under maj 2013

Av Madde Rönnqvist - 6 maj 2013 16:50

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 maj 2013 16:48

Igår natt satt jag och hjälpte Helena med hennes nationella... Elr ja jag typ skrev den åt henne med det var rätt så roligt förutom att man känner sig lite som en nörd men det är jag då inte som att jag hatar att plugga men svenska är rätt så roligt. Så sov hos henne i natt då och klev upp vid halv sex i morse gjorde mig ordning och vidare sen så körde coffe in oss till resecentrum och där klev jag, Ida och Helena på tåget mot Gävle.
När vi kom dit så blev det att dra till deras skola jag, Helena, Ida och Andrea sen så när vi kom dit så blev det att röka sedan gå in för att skriva klart nationellan sen så började deras prov och jag fick då vänta utanför.
När dom vart klar så drog jag, Helena, Ida och Andrea och Marcus till niangallerian och där käkade vi subway sen så gick vi runt i affärerna och shoppade. Helena och Andrea shoppade verkligen loss kan man säga!
Plus man fick se en hel del snygga killar på köpet :)
Sen efter några timmar där så drog vi oss mot tåget väntade där sen åkte vi hem till döderhamn. Där sa vi hejdå till underbara Ida sen så åkte jag och Helena hem till henne och där är vi nu så nu sitter vi ute på balkongen i solen och steker och käkar glass och fika riktigt mumsigt!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards