liveyourlifee

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Madde Rönnqvist - 7 maj 2013 22:55

Nu ligger man i sängen då och ska ta och sova.
Haft en grymt rolig efter middag med bästis så i morgon blir det praktiken då pch blev ingen stan med Helena i morgon för hon ska och klippa sig.

Godnatt underbara människor!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 maj 2013 22:51

Sådär blev resultatet på bästa väns underbara hår.
Vill ha hennes hår!
Vet inte nån annan som har finare hår än henne!
Långt som bara den, tjockt och blont!
Änglarhår som jag kallar det :)
Kan faktiskt inte tänka mig att jag valde att färga bort mitt de där håret för hade så där innan jag färgade det och håret mitt gick av.
Men aja gjort är gjort :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 maj 2013 20:47

Så där nu har man färgat utväxten på Ida då så snart ska man skölja ut allt.
Hennes hår är så gudomligt fint :)
I love it and i love her :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 maj 2013 17:55

I lördags så åkte jag och ida till Sundsvall och kollade och träffade Anton ewald och det var awesome. Fick höra honom sjunga begging och två av hans nya låtar pch sen autograf och krama honom. Va riktigt roligt kan jag då säga sen så efter det spenderade vi resten av dagen den i Sundsvall innan vi åkte hem igen. Hade en helt klart grym dag.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 maj 2013 17:27

Nu sitter man på bussen på väg hem då med bästa Ida efter en rätt så okej skoldag med hett väder och gått lite på stan först själv sen med Ida.

Blev inge Helena idag som att hon skulle hem till sin mormor och morfar och käka men det gör inget för i morgon så blir det att dra på praktiken sen möta Helena och sedan gå på stan och så sen hem tvätta fönster och plocka bort cigaretterna från gården som att vi slängde ut en hel del cigg på min fest när jag fyllde år sen så blir det att packa och så sen så sover man hos Helena som att på torsdag drar vi på kryssning och ser David Lindgren :) kommer bli grymt :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 maj 2013 08:38

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 maj 2013 08:36

Nu har man kommit till skolan då så nu sitter man och väntar på att få börja lektionen om sjugo minuter. Är sötsugen men hat inte så många cigg kvar men märka hur det blir. Kanske går ner till stan på lunchen och köper cigg men det märks.

Vädret är hur fint som helst och mitt humör är ganska kanon :)

Puss och kram/M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards