liveyourlifee

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Madde Rönnqvist - 20 maj 2013 21:58

Åh fyfan vad jag hatar spindlar seriöst! 

Sista gången man tvätta fönstrena kan man ju då säga! 

Först så ser jag en spindel krypa vid första fönstrena och då och då dränkte jag den med tvättmedel sen så när jag kommer in till stora rummet så ser jag tre smindlar och ett enormt spindelbo... 

Så då strunta jag i dom fönstrena för att det blir farsan som får ta det som att jag vägrar röra de. 

Sen så när jag kommer upp till farsans rum så ser jag en enormt stor spindel så tar det första jag hittar ( vilket är en skruvmejsel) och hugger den tills den dör. 

Sen så fortsatte jag tvätta fönstren och då ser jag ännu en till spindel och tar tag i skruvmejsen igen och dödar den!! 


Hatar äckliga spindar! Kan ingen bara ta och utrota dom snälla nån!!! 



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 20 maj 2013 18:33

Sorry för dålig uppdatering men ärligt talat så har jag inte gjort så mkt annat än bara tagit det lugnt idag så har liksom inte haft något att skriva om.

Men nu är det iaf dags att tvätta fönsterna för min del och göra dom rena och fina.

I morgon är det praktik som gäller så då blir det att umgås med vovvsingarna.

Har slut på pengar på telen så kommer inte kunna uppdatera bloggen när jag inte är hemma. Men vid det här laget borde ni ju ha vant er vid att jag är ändå dålig på att uppdatera min blogg.

Snacka om att jag iaf längtar tills på fredag.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards