liveyourlifee

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Madde Rönnqvist - 27 maj 2013 22:01

Nu sitter man ute och tar godnattciggen då sen så blir det att lägga dig och sova så man orkar upp i morgon till praktiken.

Inatt så sov man ju hos Fanny då och vi kom inte i säng fören runt tre i natt och klev upp runt kvart över nio sen så gjorde man sig ordning sedan så körde hennes far in oss till sjukhuset då hon skulle prata om sin allergi. Sedan så drog vi på HoM och kikade och sådant sen käka sen så gick vi till bibblan då jag lånade två böcker för första gången på ett år typ. Sedan så följde jag mes henne då hennes mammas kille skulle hämta henne sen så drog jag iväg på en grej sedan tog jag bussen hem och då blev det att käka och kika på tv sedan drog jag iväg och va med Helena. Sedan hem och kika på tv och sedan pratat i tele. Nu blir det att gå upp till sängen.

I morgon blir det praktik sedan möta mor min och sedan hem och packa sen hem till Fanny då jag och Helena ska sova där för att jag ska hålla koll på huset och vattna blommor mata katten och ta in posten åt dom så då blir det att vi sover där med.

På fredag till söndag blir det att vara hundvakt. Tur de så man har sällskap då farsan ska på Kryssning fredag till lördag.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards