liveyourlifee

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Madde Rönnqvist - 12 maj 2013 21:47

     

         



Detta är några av dom gamla bilderna som jag och fanny knäppte förr, och i morgon blir det lite nyare! 


Puss och kram//M


Av Madde Rönnqvist - 12 maj 2013 21:23

Nu sitter man och prata med underbaraste i telen då hemma hos Fanny medans hon fixar bilderna från gymmet. 

Känner verkligen att jag vill åka till Stockholm och träffa min bby! 

Saknar honom som bara den, som att det känns hur tomt som helst utan honom! 

Vill vara med honom typ hela tiden! 

Vanligt vist brukar jag inte skriva ut sånt här på bloggen. 

Men som att jag är helt säker på hur jag vill nu med detta så känner jag att jag kan skriva ut det här. 

Jag känner att jag vill vara med honom hela tiden. 

Ha och hans bästa vän kommer förmodligen komma till Söderhamn nån gång sen i början av Juni så då får jag äntligen träffa honom! Längtar som bara den! 

Jag vet inte vad han tyckte men jag tyckte det kändes som kärlek i första ögonkastet! 

Men som sagt jag vet inte vad han känner när det gäller just det där med kärlek i första ögonkastet. 

Jag vet iaf helt säkert att jag inte kan sluta tänka på honom och att han är helt underbar! 


Längtar verkligen tills jag får träffa honom! 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 maj 2013 16:43

I morgon ska jag ju och träffa min mor som att jag ska låna en videokamra av henne, då jag ska göra en dokimentär på mitt vis och så som jag vill ha den. 

Den kommer handla om vänner och livet och hur folket går vidare i livet. 

Det kommer handla om framgång, förhoppningar, sorg, och massa annat. 

Det kommer ju ta ett tag att göra denna filmen men så får det bli. 


Sen så ska den bli grym då jag ska bevisa för min far och för dom andra som inte tror på mig, att jag verkligen kan detta! 
Det enda min far gjorde när han fick  höra det va att klaga och bevisa hur lågt han tror på mig. 

Men jag blir inte förvånad! 

Men nu är det dags för mig att bevisa att jag inte är lika dålig som vissa tror! 


Jag kommer ju då börja med filmningen i morgon och vidare. 



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 maj 2013 16:04

Nu sitter man framför datan då hemma hos Fanny och kikar runt lite och försöker lägga över bilder och videos på datan.  Inte för att min data verkar vela det men man kämpar väll på ändå. 


Har iaf duschat och käkat och vidare nu så man känner sig iaf fräshare nu än tidigare. 

Senare ungefär vid fem så ska vi dra till gymmet för att Fanny ska fotografera sin mamma när hon gymmar. 

Så efter det vet jag inte vad vi ska hitta på. 


I morgon blir det iaf att dra in till Standen och gå runt där och så. 

Sen så ska vi möta mor min med så att jag kan hämta upp en grej. Skriver om det i nästa inlägg. 


   


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 maj 2013 11:38

Godmorgon folket.

Nu sitter man på tågstationen i Gävle då med Fanny och inväntar tåget hem till Söderhamn efter en natts festande hos några vänner.
Är helt slut och hungrig som bara den.
Så när man kommer hem till Fanny så blir det att käka och duscha.
Längtar verkligen till jag ska få ta en varm och skön dusch och sedan bara ta det lugnt.

Saknar min underbaraste som är hemma i Södertälje. <3

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards