liveyourlifee

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Madde Rönnqvist - 21 maj 2013 20:57

Vad är din stil av klänningar? 


 

En klänning som detta? 
Svart , långklänning som slutar ovanför brösten.
Hur fin som helst. 

Om du gillar denna kan du klicka här och du kommer direkt till den. 


 


En klänning som detta? 

En kort svart och vit klänning som är blommig och somrig.

Hur fin som helst. extremt! 
Om detta är din stil klicka här


 

Är detta din stil? 

En blå långklänning. Skön som bara den skulle jag tro
Om du är intresserad av denna elr att det är din stil klicka här.


   

Är detta din stil? 

En rosa kortkläning rätt vanlig. 
Lite utstickande. 
Är detta din stil elr är du bara intresserad av den klicka här


 

Är detta din stil? 

En blå och vit prickig klänning. 
Isf klicka här.


 

Är detta din stil? 
En lilla klänning som är extremt snygg? 
Isf klicka här.


 

Är detta din stil? 

En svart V-ringad klänning som är fin och lite speciell bak på ryggen. 

Är detta din stil så ska du klicka här


 

Är detta din stil? 

En grå,svart och vit mönstrad klänning som är rätt så fin. 
Är detta din stil elr något du tycker om isf ska du klicka här


Puss och kram//M




Av Madde Rönnqvist - 21 maj 2013 18:09

Nu sitter man framför tv:n då och kikar lite. 

Dagen har ju då inte bestått av nå mer än praktik och sedan hem och lagat mat och sedan kikat på tv. 

Det roligaste va iaf att prata i telen. 


I kväll blir det typ bara att ta det lugnt sedan duscha innan man ska gå och lägga sig. 

Denna veckan kommer då inte bli så kul fören på fredag då det kommer bli grymt roligt och lika lördag och söndag. 

Men dagarna går så segt när man längtar efter något. Det är inget jag gillar! 


Och i morgon blir det praktik som vanligt sedan hem och tvätta! 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards