liveyourlifee

Alla inlägg under maj 2013

Av Madde Rönnqvist - 10 maj 2013 11:51

Detta var frukosten man åt och snacka om att man var mätt efteråt!
Mumsigt som bara den.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 maj 2013 11:49

Detta va vad man käkade på buffén igår kväll.
Gudomligt gott!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 maj 2013 11:44

Igår så vart det Rätt okej.
Blev aty lyssna på David Lindgren, träffa folk och bara umgås plus träffade en underbar kille.

Fick inte så bra bilder på David men fick en rätt okej video men den får jag lägga över i morgon kanske.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 maj 2013 16:58

Nu står man i kön då och inväntar att få kliva på båten.
Är varmt som bara den.

Bara en kvart kvar tills man får kliva på.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 maj 2013 12:02

Nu sitter man på bussen då på väg till Stockholm. Ca fyra är vi framme vid båten.
Så nu sitter man och dricker en smirinof Ica och käkar godis.

Kommer bli en grym kväll så uppdaterar bloggen mer sedan.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 maj 2013 19:22

Ligger i soffan nu då efter att ha duschat, målat naglarna, packat och käkat så nu ska man strax ut och röka :) väntar just nu på att helena ska höra av sig så jag kan åka till henne :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 maj 2013 14:32

Nu sitter man på bussen då påväg hem efter praktiken.
Ska förmodligen börja praktisera tisdagar och torsdagar med som att jag är klar med både matten och geografin så går ju i skolan bara för att få studiebidrag. Så då är det bättre att praktisera.

Blir inge fönsyertvättning så blir att smörja in sig i olja och lägga sig i solen och bli brun. Sen duscha, packa och sen plocka bort cigg från gården. Sen så efter det drar man hem till helena då som att i morgon åker vi till Stockholm och kliver på kryssningen ;)
Kommer bli grymt och sjukt roligt att få se David Lindgren.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 maj 2013 09:11

Nu sitter man på bussen då påväg till praktiken.
Fint väder ute men inte lika varmt som igår men vad gör de.
Är trött som bara den. Snoozade väckarklockan i en timme innan jag klarade av att kliva upp.

Jag har upptäckt att jag verkligen älskar att dansa så får se om man kanske tar och börjar dansa hemma lite då och då.

Hoppas ni får en underbar dag.
Det ska jag ha som att jag får spendera min dag med dom där underbart söta hundarna :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards