liveyourlifee

Alla inlägg under maj 2013

Av Madde Rönnqvist - 19 maj 2013 20:12

Nu sitter man ute då och röker med filten runt om sig och bara tar det lugnt.
Sen blir det att fortsätta kika på tv :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 19 maj 2013 16:41


Dags att dra ut och springa lite nu då.
Dags att börja med det igen så man kommer lite bättre i form och de.
Sen så efter de blir det duschen och sen käka och ta det lugnt.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 19 maj 2013 14:31

Ligger ute i solen nu då med Fanny fast har lust att gå in som att det blåser kallt.
Och är det något jag inte vill så är det art bli mer förkyld för vill kunna åka till praktiken.

Cruisingen igår vart ju inte riktigt som vi tänkt oss och vi kom hem rätt tidigt föremot vad vi vanligt vis brukar göra sådana kvällar.

Idag blir det att bara ta det lugnt då som att man är helt slut.
Har haft huvudvärk nu i tre dagar och det är inte det roligaste.

I morgon är man ju ledig som vanligt så det blir väll att sova ut och bara ta det lugnt.
Är det soligt väder och inte blåser så här kallt så blir det väll att sola skulle jag tro.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 maj 2013 17:47

Jackan: Cubus
Blus: ginatricot
Jeans: Cubus

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 17 maj 2013 17:58

Nu sitter man ute i solen och steker då och nu är man med Nina :)

Så nu blir det att hitta på nått då och sådant.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 17 maj 2013 17:48

Från början var jag inte riktigt nöjd men när jag kollar mig i spegeln nu så är jag faktiskt rätt så nöjd ändå.
Så här får ni se på resultatet dom två första bildena är på hur håret såg ut innan och dov två andra bilderna efter är hur det ser ut nu.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 17 maj 2013 08:23

Nu sitter man på bussen då på väg till skolan blir att gå på en lektion sen så ska man möta Nina och vara med henne. Kl tolv blir det frissan har fortfarande inte bestämt vilken frisyr det blir än.
Men det märks vilken frisyr det blir.

Ha en underbar dag i detta soliga väder.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 maj 2013 23:02

Kom på att tänka på att vissa vill ju inte liksom smsa helt främmande så om ni inte vill smsa är det bara att kommentera här på bloggen eller skriva till mig på fb : Madelene Rönnqvist. 

Ni gör det ni känner för! 

Skulle verkligen bli glad om ni gav mig eran åsikt! 


 

Bjuder också på en bild på mig och Fanny som hon knäppte med sin nya systemkamera! 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards