liveyourlifee

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Madde Rönnqvist - 27 april 2014 23:06

Efter att ha varit ut och rökt för sista gången denna dagen så blir det att kolla på ett sista avsnitt av Pretty Little Liars innan man ska sova och sedan skunka in i en ljup sömn för att få vila inför morgondagen.


Orkar inte med skolan egentligen, men vad ska man göra?


Vad ska man göra när man inte vet vad man vill med sin framtid mer än att bilda en familj? Och när man ändå känner att man vill göra hur många saker som helst i sitt liv.

Allting är så komplicerat så jag vet inte riktigt vad jag ska tro och vill...

Komplicerat!

Fast det är livet och finns inte så mkt man kan göra åt det!


Näe men dags att sluta deppa och ta och starta serien för att sedan sova.


Sov gott allihopa.

Godnatt!


Gammal bild.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 april 2014 20:33

Hallå på er folket.


Nu ligger man nyduschad i sänge med lite kvällsfika.

Blir att kika lite på Pretty Lttle Liars.


I morgon flyttar man till morsan då nån månad elr så för att komma bort från farsan ett tag och slippa allt bråk här hemma.

Så less på det så in i helvete!

Hatar att vara förbannad hela tiden när man är hemma.


Men iaf så är det sista kvällen av lovet nudå så då blir det att ta det lugnt bara innan man ska sova.


Ha en trevlig kväll folket!


Dagens outfit:


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 april 2014 10:16

Godmorgon alihopa, sovit gott?


Vaknade nydligen då pigg som bara den fast att jag vill sova längre,
Men så blev det inte idag tydligen.

Så efter jag har bloggat så blir det är klä på sig och gå ner och käka frulle innan man går ut och tar en morgoncigg,


Måste gå till ica nån gång idag med och köpa Cigg, har två cigg kvar..


I morgon brörjar skolan igen då. Trååååkigt!
Men det är skönt att vi bara går tre dagar den här veckan iaf,


Ni får ha en trevlig dag.



Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards