liveyourlifee

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Madde Rönnqvist - 7 april 2014 18:16

Innan ni läser det här inlägget, kom ihåg att min blogg är en offentlig Dagbok vilket gör att jag skriver mina tankar och känslor här med, tycker ni inte om att läsa om det eller om ni bara tänker klaga så läs inte!





Vad ska man göra när man inte vet vad man ska ta sig till?  


Idag så flyttade en kompis till Stockholm.

En person jag kommer sakna som bara fan! Vet inte hur jag ska kunna förklara hur jag känner helt. Går inte att förklara med ord!

Det gör ont i hjärtat, det gör ont i hela kroppen!

Vet inte vad jag ska ta mig till och känns som att jag kommer bli galen!

Vill bara stänga av mina känslor och stunta i allt.

Bara gå igenom allt utan att bry mig.

Jag har sådan ångest så det bara skriker om det.

I lördags hade jag chansen att kunna följa med personen hem och sova där och få ett avsked men det fanns ett problem som gjorde att jag måsta sova hemma.

Ont som fan gjorde det och jag blir gråtfärdig så fort jag tänker på personen! Jag började allvarligt grina för fösta gången angående detta idag. Det gör så jävla ont och jag vet inte vad jag ska ta mig till!


Smärtan jag har inom mig blir bara större och större...
Kan inte tänka på något annat och blir känsligare av det och har svårt att vara glad.

Minsta lilla som händer gör så att det känns som att varje gång det händer något är det något som slits ut ur mig.

Jag hatar att sakna personer!


Och jag kommer sakna denna personen som bara den.
Och då tänker ni säkert... "varför inte bara åka och hälsa på personen i Stockholm" men saken är att det är inte så enkelt och det går inte att förklara varför!

Det är i största chans att i lördags var sista gången jag fick träffa personen!


Det kommer kännas så konstigt att inte se personen på gymmet längre, och inte på krogen och inte på stan!

Allt börjar kännas så tomt och onödigt!

Vet inte om någon kommer någonsin kunna förstå just de jag känner!
Vet bara att jag kommer bli galen snart!

Orkar verkligen inge mer! Det gör så jävla ONT!!

Vill inte känna något mer, vill inte bry mig, vill inte vara medveten om detta!


Livet är för komplicerat. folk bara kommer och går!

Vad fan är meningen med detta?!



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 april 2014 12:33

Hej på er folket.


Vet att jag inte har bloggat så mycket i helgen men det är för att jag inte har suttit vid datan så mycket och tycker inte om att blogga från mobilen.


Helgen har varit helt okej..

I lördags på dagen var iaf kanon och fredagskvällen.


Idag så blir det skolan då som jag är i nu.

Har haft föreläsning från 09.30 - 10.30

Nu har jag svenska fram till kl 15.00 sen så slutar vi.

Då blir det att dra till stan med Fanny och kika i affärer.


Sen så blir det hem och käka och ta det lugnt.


Ha det så bra idag folket.



Puss och kram//M


Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards