liveyourlifee

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Madde Rönnqvist - 26 april 2014 22:45

Vet inte vad jag ska ta mig till!

Vet inte vad jag vill ha för hårfärg!!!

Jag trivs i blont och jag vet att jag passar i det, men jag funderar ändå på om jag ska färga rött!

Vet inte vad jag ska ta mig till!!

Blir seriöst galen!

Hjälp mig folket.

Snälla....

Ni som läser min blogg, kan ni snälla kommentera vad ni tycker,, Ni skulle verkligen vara till stor hjälp.


RÖTT elr BLONT?


Hjääääääälp!


Rött:



Blont:



Snälla kommentera och skriv vad ni tycker.


Puss och kram//M


Av Madde Rönnqvist - 26 april 2014 22:34

Hejsan hoppsan falleralleraa   


Det blev en rolig fredags kväll ändå, fast att jag trodde att jag bara skulle få ligga hemma och ha tråkigt hela kvällen.

Men blev att dra till pizzan och träffa underbara Helena iaf och spelade kort och hade det trevligt där med massor av skratt.
Så nu är man hemkommen och glad, plus trött.

Så ska starta ett avsnitt av Pretty Little Liars och kolla på det.

Har ju kollat klart på True Blood serien så nu blir det att kolla på den där serien och när den är slut kolla på någon annan.


I morgon vet jag inte helt vad jag ska hitta på men det blir väll att sova så länge jag kan iaf som att det är sista dagen på lovet innan skolan börjar igen. Usch! Hatar skola!

Är så less på skolan. Vill börja jobba och tjäna pengar och slippa plugga en massa jävla skit!


Men ni får ha en fortsatt trevlig lördag folket.



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 april 2014 18:56

Hej allihopa. Haft en trevlig lördag?


Det har iaf inte jag haft...

vaknade vid halv tio i ett tiden i dag och sedan in i duschen efter det.

Efter det har jag bara spenderat dagen framför tven och latat mig då alla är ute och gör andra saker.

Och vet ni vad? Som vanligt bråkade jag och farsan. Visst blir ni inte förvånade?

Det känns fan som att det är en vanlig dag för mig... mina dagar består av bråk med honom för att han inte förstår sig på mig alls!

Det känns inte som att han någonsin kommer förstå mig. Han känner inte ens mig egentligen. Allt han vill är att jag ska bli som honom och göra allt han ber mig om! Han verkar inte förstå vad egen vilja betyder!

Han till och med förslog idag att jag skulle leta efter nytt ställe att bo på!

Blir så förbannad på han beteende!

Är så trött på den här skiten!

Vill flytta härifrån, men vart? Har fan inte råd att flytta till en egen lägenhet!

Och hur ska jag få tid för att jobba på sidan om skolan? Då kommer jag aldrig ha tid att träffa mina vänner och mina syskon!

Är så jävla less på all skit!


Vet inte ens vad jag ska göra ikväll.. en lördagkväll.. inte likt mig!

Hoppas bara på att Helena kommer ha tid att träffa mig när hon kommer hem.


Snälla nån... ge mig ett liv! Hatar att bara sitta hemma, speciellt när man verkligen hatar att bo här!


Bjuder på en gammal bild:


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards