liveyourlifee

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Madde Rönnqvist - 10 april 2014 19:42

Nu sitter man ute och röker då efter en skön dusch efter gymmet och skolan.

Första bilden är på ett par tänder från tandvården ifall ni undrar ;)

Blir att ta något att käka och gå upp och lägga sig i sängen och plugga!
Har hur mkt plugg som helst!
Ska skriva uppsats i psykologi och en uppsatts i medicin ska svara på frågor i vård och omsorg och göra ett tal och powerpoint i svenskan som är till muntliga nationella som är på måndag...
Hur mycket som helst.
Men får vila från pluggandet i morgon på dan när jag ska in till stan med Helena och sen förmodligen på lördag
med då jag ska träffa Helena med.

Blir att hålla mig i sandarne hela helgen förutom i morgon.

Första gången på länge!
Men det är skönt de med.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 april 2014 08:19

Hallå folket.


Nu sitter man på Engelskan då och pluggar verb... BORING!

Idag är det sista dagen innan helg, skönt som fan!


Idag blir det ju gymmet och träffa moster en snabbis och så.

Sen ikväll blir det true blood kikande och plugga.


I helgen kommer jag hålla mig i Sandarne.

Blir att vara hemma en hel del och hem till Helena också^:)


Har inte så mkt att skriva om nu för tillfället men har iaf skrivit något.



Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards