liveyourlifee

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Madde Rönnqvist - 3 april 2014 11:34

 

Nu är det REA på en hemsida med kläder som heter Nelly.com.

Klicka här och ni kommer raka vägen dit!


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 april 2014 10:08

Godmorgon folket.


Nu sitter man på psykologin och trökar då.

Orkar inte med lektioner idag känner jag.

Kom försent till skolan idag då jag sov över.

Vaknade klockan halv sju i morse och bussen gick klockan sju och jag börjar vanligt vis alltid gå hemifrån klockan halv sju för att hinna röka och vidare och sedan så tar det en bra tid att gå dit.

Sen så vela jag hinna klä på mig och sminka mig iaf, dock hann jag inte fixa håret och käka frukost men tog åtta bussen men hann ändå inte de.


Så när jag kom till skolan köpte jag frukost på väg in till engelska lektionen.

Vilket bestod av cola light, ost och skinkmacka och en chokladboll sedan på lektionen var det typ bara att försöka fixa med datan då den har kronglat hela morgonen!


Nu sitter iaf lillasyster och farsan på bussen mot Arlanda.

Som att idag åker dom till Turkiet på fotbollsläger och kommer hem på måndag.


Ensamhemma hela helgen men blir att tillbringa helgen med bästa Ida!


Bjuder på den här gamla bilden. - oseriös bild


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards