liveyourlifee

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Madde Rönnqvist - 4 april 2014 09:45

 


Är ni intresserad av att köpa Jumpsuits så ska ni klicka här!


Är ni intresserad av mjukiskläderklicka här!


Är ni intresserad av strumpbyxor och tights så klicka här!



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 4 april 2014 08:42

Godmorgon folket.


Tror det var rätt längesen jag var så här trött som jag är nu.

Men vad gör de?


Jag och Ida kom inte riktigt i sängs fören kl 12 ungefär igår.

När vi kom hem från gymmet vid 18.40 så blev ett att träffa farfar och prata med honom om idag när har ska ut och gå med Aziz. sen så gjorde vi ordning mat som blev bacon, omelett, gurka,tomat och smoothie. Sen så efter det så färgade ida min utväxt sedan duschade hon och sedan var vi ut med vovven och sedan duschade jag och sen så ner och röka och efter det flätade jag idas hår och sen masserade hon mina axlar och sedan la vi oss och sov.


Halv fem i morse ringde väckarklockan men vi klev inte upp fören halv sex.


Idag blir det skolan sedan på stan med fanny en stund tills Ida slutar sedan ska man dra och gymma med Ida sedan drar vi hem till mig och käkar och så.

Får se vad vi hittar på idag.
Vi funderar på krogen men vi får se vad vi hittar på.



Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards