liveyourlifee

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Madde Rönnqvist - 16 april 2014 17:44

Idag följde Ida med mig till skolan då vilket var riktigt roligt :)
Började dagen med engelskaprov sedan lekar på friskvården sedan så gjorde vi såromläggningar och åttalinda runt benen sedan trökig matte sedan medicin prov.
Efter skolan blev det gå lite på stan sedan hem till ida och äta och ya set lugnt och nu sitter man på kinarestaurangen med ida hennes syster fanny och hennes systers kompis.
Efter detta blir det bio som gäller och efter det hem och sovs hos Ida.

Imorgon är det sista dagen innan lov!
Skönt!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards