liveyourlifee

Alla inlägg under januari 2013

Av Madde Rönnqvist - 12 januari 2013 00:03

Om jag ska orka upp i morgon så blir det nu läggdags för mig. 

Så godnatt folket och ha en trevlig helg. 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 januari 2013 23:45



Jag Älskar dom där sorters skorna och har två liknande själv. 

Ett par svarta med brun klack och ett par blåa med svart klack. 

Hur underbara skor som helst. 


Lägger kanske upp bilder på dom i morgon. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 januari 2013 23:08

Hej allihopa hur det med er?   


Jag vet att jag är värdssämst på att blogga men är rätt glömsk av mig och har inte haft ork. 

Och jag vet att jag har sagt typ tusen gånger att jag ska bättre mig men den här gången menar jag det! 

Jag ska försöka bättra mig med bloggningen så ni har något att läsa. 


Mitt liv har förändrats en del. 


Jag har gjort lite saker som jag inte tänker ta upp här. 

Sen så har jag också nu slutat på Broman i Hudik för att jag är helt trött på den skolan och jag är ju inte ett dugg intresserad av den linjen alls. 

Så nu har jag börjat på Staffan Im i Söderhamn för att plugga upp matten och Geografin och praktisera. 

Sen så ska jag välja en ny linje och då kommer jag förmodligen börja i Gävle. 

Tänker välja Djur och Natur programet i första han och hoppas på att jag kommer in där. 

Andra hands valet blir Staylist och tredje valet blir vård och omsorg. 

Men hoppas verkligen jag kommer in på Djur och natur för det vet jag att jag verkligen är intresserad av. 

Vem kan inte älska djur egentligen? 

Jag har också sagt upp vänskapen med en del "vänner" och tagit upp kontakten med gamla vänner och börjat snacka med dom. 


Tänker starta om på nytt och detta året ska bli bra och inget ska få förstöra det! 

Så är det med de ^^ 


I morgon ska jag på tjejkväll hemma hos Helena med Ida. 

Kommer bli riktigt roligt. 


Snart så är det ju så att jag fyller 18 år och då ska jag fira födelsedagen med mina underbara vänner och på lördagen med släkten på min fars sida och sen på söndagen med min mor och micke och syskonen. 


Runt den 1 elr 2 Feberuari så blir det inflyttningsfest 


Och sen efter det så blir det då förmodligen att jag drar till Stockholm en vecka och träffar min bästa killkompis där. 

Ska bli roligt. 


Den 19 Januari ska jag på dop då min kusins lilla dotter Linea ska döpas ^^ 

Hon är gudomligt söt. 


Men nu har jag iaf förklarat en liten del av saker som hänt och händer. 

Fortsätt läsa min blogg härdanefter ni kommer inte ångra er    


 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards