liveyourlifee

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Madde Rönnqvist - 17 januari 2013 22:54

Den 26de så blir dom där skönheterna mina :D
Överlycklig som fan!
La undan dom idag och sen så nästa lördag så köper man dom ^^
Superduper nöjd tjej ^^

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 17 januari 2013 22:52

Vet att jag bloggar lite dåligt just nu men datan min har fuckat ur när det gäller blogg sidan och det är drygt att blogga genom mobilen.

Men men...

Idag så var man ju i skolan då och nu har dom ändrat mitt schema så kommer bara praktisera på måndagar och fredagar och gå i skolan tisdag onsdag och torsdagar. Tisdagar och torsdagar slutar jag klockan 13.10 och onsdagar slutar jag vid tio tiden. Rätt så grymma tider ändå så nöjd är man :)
Idag så va man i skolan då sen så drog man ner på stan med eve sen så fick vi skjuts hem och sen när man kom hem så käkade man bara och tog det lugnt, nyss så snackade man i tele med bästaste Ida och nu så ligger man bara i soffan och chillar. I morgon är man ledig så då kanske man ska träffa en kompis sen på kvällen så blir det bandy med Ida och Eve ^^
Lördag blir det dop och på söndag har jag ingen aning om vad jag ska göra men det märks väll ^^

Snart blir det att gå upp och kika på tv sen sova.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards