liveyourlifee

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Madde Rönnqvist - 29 januari 2013 23:05

I morgon så börjar första dagen på praktiken då. 

Första gången man verkligen längtar till praktiken och det bevisar bara på att djur och naturlinjen jag har valt är rätt val för mig. 

Praktiken är Hunddagiset i Ina. 
Så sjukt roligt att få spendera varje onsdag med dom där fantastiska vovvarna. 

När jag var där och hälsade på igår, alltså jag vela inte åka därifrån. 

Dom är så sjukt underbara! 
Älskar djur som fan + det hjälper en att komma bort från massa tankar. 


Efter praktiken så blir det att åka hem och packa lite och sånt och sen så drar man och gymmar med Fanny ^^ 

Kommer bli sjukt skönt att börja gymma! 

Sen så ska man sova hos henne i hennes nya lägenhet. 

Känner att det är dags för mig att skaffa ett eget place med snart. 


Men det är ju så förbaskat dyrt och det är riktigt tråkigt. 


Men men nu ska man gå och lägga sig då så man orkar upp i morgon. 


 


Puss och kram//M 

Av Madde Rönnqvist - 29 januari 2013 18:31

Detta var det man köpte då som blev 1 030 kr plus bild på fikat och Fanny ^^ 


               


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 januari 2013 18:20

Varför ska det vara så svårt för dig att förstå? 
Du betyder sjukt mkt för mig! 
Jag älskar dig som en vän! 
Du är min bästa killkompis och vi har fan snackat i två år och du har lyckats fått mig att bli helt beroeende typ av att prata med dig! 
Du får mig att skratta när jag mår som sämst, du får mig på bättre tankar när jag har dom hemska tankarna man inte ska behöva ha! 
Du betyder så sjukt mkt och det kommer inte ändras! 
Vi slutade prata förut när vi började bråka om en helt onödig grej, men det kom vi över och vart vänner igen! 
Sen så kom du på min födelsedag och jag har nog aldrig varit lyckligare än jag var då! 
Och sen nu... efter en enda liten grej i söndags... som inte ens är något att bråka om... 

Fattar inte ens vad som egentligen hände...

Du vet mkt väl att jag inte vill förlora dig så snälla... 

Du är en sådan sjukt viktig person i mitt liv. 
Vet inte vad jag ska ta mig till utan dig! Kan inte sluta tänka på dig sen vi började Bråka... 

Du är en underbar vän men vrf ska det bli så här? igen? 

Snälla kom tillbaka.... 



Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards